Gå til innhold

Filmprat.


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp Taken. Liam Neeson er hard! Hardere enn fuckings stein.

 

Knallsterk og hardtslående actionfilm til de grader.

 

Helt enig. Liam Neeson er badass, og jeg likte filmen veldig godt.

 

Ellers så så jeg Avatar på kino på onsdagen. Syns den var bra, men jeg tror jeg må se den om igjen før den får en plass i dvd-hylla. Tror jeg hadde altfor høye forventninger til den. Håper det.

Lenke til kommentar

Så nettopp Taken. Liam Neeson er hard! Hardere enn fuckings stein.

 

Knallsterk og hardtslående actionfilm til de grader.

Problemet mitt med Taken er at Liam Neeson er så beinhard at han øyensynlig forlater en heroinavhengig prostituert mindreårig lenket fast til en hotellseng, samt han lar en annen jente bare ligge igjen i båten til slutt.

I tillegg har han verdens mest ubrukelig datter. Godt mulig hun er skal være 15-16 år, men hun oppfører seg som hun var 11.

 

For all del, god actionfilm, men "helten" er minst like psykotisk som skurkene.

Lenke til kommentar

Så Solaris, Wall-E og The Man From Earth. Solaris var spesiell for å si det sånn! De to andre var ekstremt god underholdning, og anbefales til alle som ikke har sett dem! Solaris er vel mer for spesielt interesserte :p

Den filmen er virkelig uffattelig fasinerende. Hadde ikke gjort meg noe om de hadde forsatt å snakke noen timer til. ^_^

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Nerdgism!

Denne utgivelsen inneholder kun kinoversjonen av filmene.

:( Jeg vil ha extended edition.:(

Den kommer nok et halvt år etter. Ca 100 kroner dyrere enn denne utgaven.

Og så kommer "Directors Super Extended Cuts - now with 30% more hobbits" et halvt år etter der igjen.

Så kommer 3D-utgavene... og Smell-o-vision.

Ja jeg har alltid lurt på hva slags parfyme Lord Sauron bruker.:hmm:

Lenke til kommentar

Så Solaris, Wall-E og The Man From Earth. Solaris var spesiell for å si det sånn! De to andre var ekstremt god underholdning, og anbefales til alle som ikke har sett dem! Solaris er vel mer for spesielt interesserte :p

Den filmen er virkelig uffattelig fasinerende. Hadde ikke gjort meg noe om de hadde forsatt å snakke noen timer til. ^_^

 

Samme her.. Kunne ønske de slapp en veldig extended edition :p

Endret av Thomas
Lenke til kommentar

Nei, jeg har seks :p

 

Så forresten nettopp Star Trek på Blu-Ray og jeg må bare si: My mind.is.blown.

 

Har aldri enset Star Trek mer enn noen sekunders oppmerksomhet av gangen, helt sikkert fordi de tidligere versjonene har lyst av lavere budsjett og kortere produksjonstider, men jeg kan helt ærlig si at jeg digger det nye Star Trek. My mind is blown to Mars and I´m prepared to be blown all the way to Jupiter when the next movie lands.

 

Fremragende Action/Sci-Fi. BRILLIANT.

Lenke til kommentar

Tullprat. Alle vet jo at det nye Star Trek kun er effekter og ingen handling.

Se for deg Chris Pine forsøke å fylle Shatners sko i slike actionfylte (men dog gripende) scener som denne:

 

Neida, nye Star Trek er greit som en reboot av serien, men jeg må si at de gamle episodene har sin sjarm.

Men om man følger med så ser man også at det ligger mye godt håndarbeide bak. Spesialeffekter, kostymer og sett er kanskje laget på budsjett lavere enn en standard russerevy, men kvaliteten på filming, klipping og skuespill er overraskende høyt*. Spesielt sammenlignet med første sesongene av feks TNG, hvor det virker som det hele er sakset sammen av en gjeng skikkelige amatører.

 

Det er vel også få (om noen) serier som har hatt såpass stor påvirkning på vestlig kultur som nettopp Star Trek.

 

*)Hvilket snutten over ikke er et eksempel på.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Jeg vil tro de neste to filmene vil bli stadig mer seriøse. Denne første filmen tror jeg nok delvis er laget slik den er for å åpne folks øyne for Star Trek igjen. Det har jo utvilsom vært Star Wars som har vært den generelle hopen sin go-to serie når det kom til stjerkrig, men med de nye Star Trek filmene tror jeg nok det kan endre seg raskt.

 

Fikk en herlig Sci-Fi følelse når jeg så den, en følelse som overgikk det jeg har sett i Star Wars. Blir vel litt vanskelig å si at en film slår hele Star Wars serien da den tross alt nesten må omtales som en serie og ikke kun enkeltfilmer, men dammit heller, Star Trek var knakandes god.

Lenke til kommentar

Sant. De siste filmene har vørt et makkverk uten like. Jeg kan ikke fatte at noen fortsatte å godta at han voldtok serien ved å lene seg på CGI. De tre nyeste filmene er så fjernt fra det vi ble så glade i fra den originale trilogien at jeg egentlig lurer på om han enda har skjønt hva han har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...