Gå til innhold

Transformers: Revenge of the Fallen pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er utrolig hvordan de nesten har basert hele soundtracket i filmen rundt "New Divide". 80% av musikken tar jo utgangs punkt i den sangen.

Eeeh, nei? I såfall er det omvendt, for man kunne høre masse melodier som var fra den første filmen. De eneste gangene jeg hørte sangen i filmen var den første kampen og rulleteksten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er utrolig hvordan de nesten har basert hele soundtracket i filmen rundt "New Divide". 80% av musikken tar jo utgangs punkt i den sangen.

Eeeh, nei? I såfall er det omvendt, for man kunne høre masse melodier som var fra den første filmen. De eneste gangene jeg hørte sangen i filmen var den første kampen og rulleteksten.

Hvis du har fulgt litt med så vet du at Bay ba LP om å lage en sang til filmen som skulle sette en hvis tone til selve filmen, de har etter det gått ut ifra denne sangen og så lagde "orkesltrale-versjoner" av denne sangen og så brukt mye av dette i soundtracket gjennom hele filmen. Du kan tydelig høre at en orkestral-vesjon av begynnelsen på sangen blir spilt av flere ganger gjennom filmen, og mange andre har tråder som linker til refrengene. Jeg sier ikke at de har brukte selve sangen hele tiden, jeg sier bare at de har brukt den som grunnlag og inspirasjon til det jeg vil si er en stor del av soundtracket.

Lenke til kommentar

Fra imdb.com

 

Steve Jablonsky brought in his mentor Hans Zimmer and the rock band Linkin Park to assist in composing the musical score. The trio collaborated on making a musical score set to the band's song "New Divide."

 

Noen som vet hvordan spillet som er knyttet til filmen er? Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe det.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Skjønner nå hvorfor den ikke ble like mye omtalt som den første. Det var jo bare en salig smørje med dårlige oneliners, non-stop slowmotion med Megan Fox og roboter som enten slenger hverandre rundt eller som slenger seg opp på andre gigantiske roboter.

 

Om den tredje ikke viser noen tegn til forandring tror jeg nok at jeg kan klare meg uten den, samme hvor mange rumper Optimus Prime putter foten sin oppi.

Lenke til kommentar

Nettopp. Den er rett og slett forbanna barnslig, og det som liksom skal være tøft er så dumt at det blir bare pinlig.

 

Det sies at humoren er der for å veie opp mot alle eksplosjonene, men da kunne Bay heller ha spart på kruttet. TF 2 er rett og slett en svak film, Optimus Prime alene kan ikke redde den.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...