Gå til innhold

Transformers: Revenge of the Fallen pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Transformers3.png. . .Transformers: Revenge of the Fallen

 

"The battle for Earth has ended but the battle for the universe has just begun. After returning to Cybertron, Starscream assumes command of the Decepticons, and has decided to return to Earth with force. The Autobots believing that peace was possible finds out that Megatron's dead body has been stolen from the US Military by Skorpinox and revives him using his own spark. Now Megatron is back seeking revenge and with Starscream and more Decepticon reinforcements on the way, the Autobots with reinforcements of their own, may have more to deal with then meets the eye." - IMDb

 

Med Michael Bay i førersetet vet man at man vil bli servert action i særklasse, og det er ikke mindre enn hva som ventes av Transformers 2. Med Cliff Bleszinksi sine ord vil jeg si at denne filmen blir "bigger, better and more badass in every way". Større budsjett, større perspektiv, større kamper og større overall awesomeness. Hypen er derimot allerede godt i gang, og her er jeg med en ny tråd for å få den enda større. Gleder meg utrolig til enda en Transformers film og jeg har ingen tvil om at den vil overgå den første filmen på mange måter. Kanskje ikke på alle måter for alle, men hvert til sitt om det.

 

Teasere og trailere
Skjul
Teaser trailer

Skjul

Første trailer

Skjul

Andre trailer

Skjul

Wallpaper
Skjul
transformersthegamecovehm4.jpg
Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første trailer-videoen funker ikke!

 

Ser jo forsåvidt ut som noe slikt som jeg regnet med å få - jalla fjortisgreier med litt roboter på toppen. Jeg gleder meg som en liten drittunge, akkurat som jeg gjorde når den første kom, og jeg kommer nok til å like den, akkurat som den første - men jeg kommer sikkert til å irritere meg grønn over at de ikke har greid å lage karakterer som er troverdige, akkurat som den første. Greit nok, jeg vet Transformers ikke akkurat byr på de store spørsmålene, men... Rumpe og pupp kan jeg se på nettet når jeg vil.

Lenke til kommentar

Jada, ren action er nettopp det det er. Desverre er det så mye utenomrobotisk tullpreik som ødelegger. fordelen denne gang er at det ikke trengs noen stor karakterintroduskjon.

 

Håper de har greid å få til litt humor i robotene denne gang også, første gangen jeg så Transformers på kino lo store deler av salen når de liksom hadde gjemt seg ved å transformere seg i hagen til Sam. Syns også den scena hvor Barricade truer Sam og spør ham om han er "Ladiesman 217" er fin (ikke bare fordi det er den første ordentlige transformeringen vi får se). Måten han er seriøst farlig på satt sammen med noe så teit som det brukernavnet funker utmerket opp mot hverandre.

 

Og jeg håper de har tviholdt på detaljen med manglende sjåfør - legg merke til Bumblebee når han kommer kjørende til bilbutikken før Sam og faren kommer og Barricade som kommer for å kidnappe Sam. Utrolig fiffig detalj, særlig den med Barricade fordi han først "kjører" uten, så popper det plutselig opp en politimann i forsetet neste gang du får se over panseret.

Lenke til kommentar

Jeg digget 1'ern, og 2'ern er filmen jeg gleder meg mest til i hele år. Man kan si my om Mr Bay sine filmer, men action og CGI det kan han! Har 1'ern både på DVD og BR og den snurrer støtt og stadig. Jeg bryr meg egentlig ikke særlig om karakterene er troverdig eller ikke. Dette er action i sin pureste form. Stort mer guttefilm enn dette kan det ikke bli. Action, roboter, Megan Fox, nuff said.

 

 

Edit: Jeg fikk seriøst frysninger av trailer to der. Å herregud jeg gleder meg til denne actionorgasmen kommer på kino. Må også få skryte av musikken i filmen. Utrolig stemingsfull og fengende.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Er det vits i å se Transformers 1? Trodde den var mer for gutter fra 10-13 år.

 

Jepp, hvis du er glad i Transformers, action og mye heftige scener. Men det er et visst anslag av gutter 10-13 år i filmen, det er desverre sant.

 

Konamixx: Jeg er blandt dem som mener at CGI-delen er litt for fin. De ser så ekte ut at det ikke ser ekte ut hvis du skjønner hva jeg mener - så veltilpassede at det er for lett å se at de ikke passer inn. Dessuten har jeg et problem med enkelte transformeringer. Optimus Prime for eksempel, bruker alt for lang tid på å transformere med alle de detaljene de har lagt inn. Både som leketøy (sitter med 5 forskjellige på pulten min) og i tegneserien har han en veldig basic transformasjon mens i filmen skal alt vris og vendes på. Og det er noe som gjør at CGI-delen ser litt for ekte ut, og dermed veldig falsk.

Lenke til kommentar

Jeg liker at transformeringen er så ekte jeg. Som folka bak filmen har sagt så ønsket de at transformeringen skulle ha en rot i virkeligheten, sånn at om en bil skal bli til en robot er det veldig mange skruer og muttere som skal flyttes på. Det er ganske kult å se nærme på robotene, og se at ting som for eksempel lykter, motor og hjul har blitt av. De forsvinner nemlig ikke ;)

Lenke til kommentar

Den følelsen man får av den traileren...

Når man får gåsehud på armene, når man kjenner hårene i nakken reiser seg...

Thememusikken spilles av idet helten skriker i slowmotion, omringet av eksplosjoner og kaos, og plutselig blir han ti ganger så sterk som vanlig når han skal redde sin kjære.

En gledeståre pipler fram i øyekroken og man føler for å stå opp, reise knyttnevene i været og brøle!

 

Jeg elsker roboter som slåss ^_^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...