Gå til innhold

Transformers: Revenge of the Fallen pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Awesome! Jeg gleder meg så mye at jeg nå må skifte undertøy mellom hver teaser jeg ser, og også bukser mellom hver trailer. 24. juni kan ikke komme fort nok. Eneste jeg er litt skeptisk til er at vi kanskje har sett litt mye av maskinene som vil være med i den nye filmen.

Lenke til kommentar
Awesome! Jeg gleder meg så mye at jeg nå må skifte undertøy mellom hver teaser jeg ser, og også bukser mellom hver trailer. 24. juni kan ikke komme fort nok. Eneste jeg er litt skeptisk til er at vi kanskje har sett litt mye av maskinene som vil være med i den nye filmen.

 

Personlig er jeg mer skeptisk til at det vi har fått se i teasere og trailere er alt vi får se i filmen.

 

Linkin Park får desverre aldri blitt bra, men det passer jo bra sammen med den småjalla menneskelige siden av tingene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da er det vel på tide å bumpe denne.

Imorgen er dagen og jeg gleder meg noe forferdelig nå, til tross for at filmen har fått en noen lunken mottakelse av de reviews jeg har lest. IMDB derimot har den som en 7.7 etter 3k stemmer. Filmen hadde førpremiere i England forrige fredag og de jeg har snakket med som har sett den sier den er råbra, bedre en nr 1.

 

 

Slaktes av DB.no. Terningkast 2.

 

Ser de har prestert å la samme kar som slaktet eneren få ny tillit.. Her er forøvrig resultat av den anmeldelsen.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Nå bør jo uansett IMDB votes taes med en klype salt sånn rett etter utgivelse av en film. Blockbusters har en tendens til å rase oppover i top 250, for å så få stabilisert seg når "veteranene" på IMDB får stemt ferdig. Men jeg skal selvsagt se filmen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...