Gå til innhold

Transformers: Revenge of the Fallen pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg så den i går på kinoen etter stengetid. La oss bare si at jeg hater de evig klissete "romantiske" scenene de har stappa inn. Skuespillet er også veldig lite troverdig. Mye klisjeer og veldig forutsigbart. Jeg ble også utrolig lei av av Megan Fox (sorry, gutter) og det dumme, sløve blikket hennes. "Now you tell me that you løøøv meeeh?".

 

Mye pent å se på ellers da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så den i går på kinoen etter stengetid. La oss bare si at jeg hater de evig klissete "romantiske" scenene de har stappa inn. Skuespillet er også veldig lite troverdig. Mye klisjeer og veldig forutsigbart. Jeg ble også utrolig lei av av Megan Fox (sorry, gutter) og det dumme, sløve blikket hennes. "Now you tell me that you løøøv meeeh?".

Du er langt uttafor målgruppen da, kanke forvente at du skal like Megan Fox liksom. Det du sier om drama derimot, høres mer forstyrrende ut. Erre mer romantisk skjit enn i ener'n mener du? Eller erru bare furten over hvor deilig Megan Fox er? BD

Lenke til kommentar

Da var filmen fortært. I mine øyner var dette en fantastisk film, men da gikk jeg jo inn og forventet en action orgie uten like, og der serverte Michael Bay både forrett, hovedrett og dessert. De obligatoriske romantiske pausene var selvsagt med som enhver Bay film og fungerte som greie avbrekke mellom actionsekvensene. La ikke så mye merke til det sløve blikket til fru Fox da det er så mange andre deler av henne å se på. Jeg satt med et smil om munnen stort sett hele filmen og dette er nok en av de beste actionfilmene jeg har sett.

Selvfølgelig går du inn her med håp på en dyp historie alla Benjamin button blir du jo skuffet. Går du derimot inn med forventninger om fantastiske actionscener, med CGI effekter som løfter hårene på ryggen din og et fantastisk stemningsfullt score blir du nok ikke skuffet.

 

Likte faktisk en av kommentarene DB.no anmelderen fikk:

 

Om du går på en Hugh Hefner fest for å se på sjeldne blomster i hagen til playboy mansion blir du skuffet. Går du derimot for å se på flotte babes får du nok de fleste forventinger oppfyllt.

 

Jeg går så langt å gi filmen en femmer jeg, og den blir nok garantert plassert i Blu ray samlingen når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Tubbie: Jeg irriterer meg over alle de klissete scenene generelt. Det hadde egentlig vært greit med Megan Fox om det ikke var for det falske, overdrevene skuespillet og "romantikken". Sykt lite troverdig. Hører replikken hennes på slutten om og om igjen. "And now you tell me that you løøøve me?".

Lenke til kommentar
Jeg så den i går på kinoen etter stengetid. La oss bare si at jeg hater de evig klissete "romantiske" scenene de har stappa inn. Skuespillet er også veldig lite troverdig. Mye klisjeer og veldig forutsigbart. Jeg ble også utrolig lei av av Megan Fox (sorry, gutter) og det dumme, sløve blikket hennes. "Now you tell me that you løøøv meeeh?".

Du er langt uttafor målgruppen da, kanke forvente at du skal like Megan Fox liksom. Det du sier om drama derimot, høres mer forstyrrende ut. Erre mer romantisk skjit enn i ener'n mener du? Eller erru bare furten over hvor deilig Megan Fox er? BD

Hvorfor blir filmer bedre av ett stykke kjøtt med litt hjerne i?

Lenke til kommentar

Må si meg enig i Wildheart her, jeg drar på kino for å se på roboter (det hørtes utrolig nerdete ut :-/), ikke en romanse mellom en 2 mennesker hvor den ene er en relativt "blond" "hottie". Og ja, hun er ikke en god skuespiller. Og det gjør en allerede kjedlig side-historie (som blir nesten pusha som hoved historien :-/) totalt usmaklig og lite underholdene.

 

Eksempel :p

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Jeg var ikke så begeistret for de tvillingene heller. De kom med ganske hjernedøde kommentarer til tider. Og mye av hele historien var utrolig forutsigbar. Skuespillet (syns det hele ble så falskt) var heller ikke verdt å bruke penger på, så her er det garantet heftige sloss-scener og lydeffekter som gjelder. Det ristet ganske godt i setene, hehe. ^^

 

Jeg likte forresten Megan Fox før jeg så filmen. Nå tåler jeg ikke trynet på henne. Det er mye på grunn av at hun er, etter det jeg har sett, en elendig skuespiller, og fordi jeg rett og slett ble kvalm av all romantikken. Det her gjelder egentlig de andre skuespillerne også, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Har sett filmen nå, og jeg er pleased:3

 

Eneste som skuffet en smule var sluttkampen med Optimus Prime; som rett og slett var for kort,

at ikke hele pyramiden ble sprengt til helvete

og at motorsykkel-Autobotsene fikk alt for lite screentime.

 

Og hva er det som er galt med skuespillerne? De overdramatiserer ikke, de er ikke one-face-fits-all som Keanu Reeves og de oppfører seg alle relativt troverdig (kanskje bortsett fra den irriterende kødden fra sør-Amerika som het Leo De Guanzales eller no slikt faenskap).

Lenke til kommentar

Så filmen på kino igår, og jeg vil ha pengene mine tilbake. Var ikke så særlig thrilled av den første, men den komiske delen av oppfølgeren var hjernedød og ikke morsom i det hele tatt. Det var mye underholdende action, og Megan Fox var fin å se på, but that's about it.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Enig med Teletubbie her. Hva er det slags forventninger folk har til en Michael Bay film? Den leverte action i bøtter og spann.

Skjønner heller ikke hva folk klager over skuespillet for. Mulig jeg er helt håpløs å skille dårlig skuespill fra bra skuespill, men jeg fikk ikke med meg noen film ødeleggende øyeblikk fra noen. Skal dog innrømme at de tvillingene gav meg litt jar-jar binks assosiasjoner.

Lenke til kommentar

Hvis man ikke skiller bra skuespill fra dårlig er det kanskje på tide å se litt flere gode filmer. Men jeg er jo klar over at det bare var påfyll til filmen, og ikke det de valgte å fokusere på. De ga målgruppa akkurat det de villa ha, det skal de ha. Bare trist at de kunne truffet et større publikum ved å bruke litt mer tid på alt det andre også. Den hadde hatt potensiale til det.

 

Standard Megan-face. <3

Lenke til kommentar

Jeg synes filmen var passe badass.

Transformers/roboter er badass, noe jeg faktisk mener ikke trenger en bra handling for å være en bra film.

Dog, jeg synes handlingen var passe bra.

 

Jeg vil da si at scenen med den så kalte Pretender'eren var buksereisende :whistle:

 

Ellers vil jeg si at filmen var veldig artig også.

(Sam forteller Bumblebee at han ikke kan være med til universitetet, Marihuana Scenen :lol: , Når Wheelie tar helt av utenfor Flymuseumet.

 

CGI scenene var veldig bra gjort. I hvertfall når Decepticonene skal "innvandere" jorda og krasjer inn i den Militære Skip Konvoien. Og når du ser Megatron kollidere med U-Båten og U-Båten blir presset over vannoverflaten. Amazing!

 

En ting er at den typiske Tranformers lyden, som man tydelig hører på startet er veldig "paralyserende", nesten hjernevaskende. Scary... ;)

 

Det jeg misliker med filmen er faktisk at hvorfor i faen er den Sør-Amerikaneren med? :huh:

 

 

Jeg kjører en 5/6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...