Gå til innhold

Hør på og kommenter sangen postet over!

Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaffet meg faktisk World of Goo i dag. Fantastisk spill!

Soundtracket er veldig fint, og jeg har spesielt lagt merke til den "sangen" der. Det eneste jeg ikke liker er at soundtracket er ganske så repeterende til tider.

---

Spotify - Lessons in love

Skrevet

Liker Offspring, men de fortjener bedre enn youtube-kvalitet. Denne låta for meg var ikke noen tidligere bekjent, og den var heller ikke den mest spennende eller originale Offspring-låta jeg har hørt. Terningkast 4. (Kommentar noe preget av at jeg er lei av punk for tiden ;))

Denne låta anbefales live, og youtube gir ikke akkurat stemningen.. Spotify-linken har mye bedre lydkvalitet.

http://open.spotify.com/track/6RjEzRGmjvLRCWzR3dx7ij

Hvis du skulle lure er det Simian sin You'll never be alone, mixet med Klaxons From Atlantis to Interzone og Rammstein sin "Du Hast"

Skrevet

For en som ikke har spilt det (som meg), så synes jeg det her var absolutt ingenting spesielt. Kunne vært en hvilken som helst random barneTV intro etter min mening.

Siden vi er inne på spillmusikk, så er det en del jeg liker. For eksempel liker jeg traileren til Zelda: Twilight princess, spesielt i pianoversjon.

Den offspring sangen er btw helt ny :)

Skrevet

Liker den melodien også, men best i den vanlige versjonen :)

Kan ta spillmusikk jeg også da siden vi er godt igang.

Hva mener du forresten Gormers med at den Offspring-sangen er helt ny? Den er på albumet Ixnay on the Hombre som kom ut i 1997 :)

Skrevet (endret)

Jeg skrev det fordi den var bare oppgitt i spotify i et ganske nytt album av dem. Hadde tenkt å skrive at den var herlig old-school for å være ny, men nå skjønner jeg hvorfor. :p Hør på offspring sangen jeg hadde på første side btw, den er bra.

Kommenter err, nouse4aname :p .

Endret av Gormers
Skrevet

Egentlig en ganske årleit låt, men misslikte vokalisten. Så hadde man bytta ut vokalisten hadde jeg likt den.

Versjonen som ble brukt i Battlestar Galactica. Videoen inneholder video fra Battlestar Galactica, så hvis man er i ferd med å starte å se det vil man kanskje åpne den i en bakgrunntab.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...