Gå til innhold

Hør på og kommenter sangen postet over!


Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dirrende bass intro, flat ganske lenge, men bakgrunns effektene hjelper en del. Og der kom vokalisten inn, grei flytende stemme, men litt irriterende når det blir dobbel snakk, og en "dirr" "dirr" lyd. Der tok det litt av, samme beat, men en leken gitar av en eller annen type. Noe som repeterer seg gjennom resten av sangen, og ender med en fading på samme måte som den startet. Alt i alt en grei chill sang, men ikke av det jeg foretrekker :)

 

 

http://open.spotify.com/track/77L7caPSt9e99IAFKNCSFu

Lenke til kommentar

Jammen... den var det igår... bleh.

 

Låta til AltF4:

Vokalisten var irriterende, beaten var irriterende, mangelen på variasjon var irriterende, lydeffektene var irriterende, gitarspillet var irriterende, vokalisten var faktisk helt fantastisk irriterende. Hele jævla sangen var faktisk irriterende. Dritt.

 

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Jammen... den var det igår... bleh.

 

Låta til AltF4:

Vokalisten var irriterende, beaten var irriterende, mangelen på variasjon var irriterende, lydeffektene var irriterende, gitarspillet var irriterende, vokalisten var faktisk helt fantastisk irriterende. Hele jævla sangen var faktisk irriterende. Dritt.

 

Tilbøyelig til å være enig, men slike låter er av og til innmari behagelige å ha i bakgrunnen. Gjerne synge med.

 

Mammakamel:

 

Jeg klarer å styre min begeistring for sologitaristers cd'er. Har en kamerat som har hyllemeter med slike plater og ingen av dem er særlig gode :p

 

http://open.spotify.com/track/3dW3zIwXy1VopBXQNrUesO

Lenke til kommentar

Jeg vil også på Muse konsert :mellow:

 

Om sangen: Behagelig beat og jeg likte gitaren osv. Sangen var likevel litt for monoton i starten for min del, og jeg synes stemmen var ganske monoton hele tiden (selv etter at sangen tok seg opp rundt midten.)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg tror jeg liker den, selv om den ikke er en "instant" favoritt.

 

Enjoy the Silence - Depeche Mode

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...