Gå til innhold

Hør på og kommenter sangen postet over!


Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan kose meg med en god ballade jeg altså, men dette ble for tamt. Musikken ga meg absolutt ingenting og vokalen hørtes ut som en parodi på 80tallets smørprinser. Det meste gikk galt med denne låta i mine ører dessverre.

 

Kult at du liker spesiell musikk da, du gjør denne tråden mer spennende med bidragene dine.

 

Dette er Katie Melua - Spiders Web for dere som youtuber.

 

http://open.spotify.com/track/0hXa7aBl4JXXyXAkk5tGF2

Lenke til kommentar

Jeg har et litt ambivalent forhold til Katie Melua. Hun har en god stemme og i og for seg gode låter, men tekstene hennes er for det meste forholdsvis tynne greier etter min oppfatning. If you were a board (eller hva hun nå kaller en planke) I would nail you to the floor liksom. Men så vet jeg heller ikke hverken vidt eller bredt egentlig, da Melua ikke er noe jeg vanligvis hører på. Denne låta faller godt inn i Melua-kategorien, men jeg må alikevel si at mens jeg sitter her og skriver så mye som mulig for å få hørt hele låta så vokser den på meg og nå som det bærer mot slutten sitter jeg igjen med en følelse av at den faktisk er av de bedre låtene hennes. Ikke noe jeg kommer til å høre mye på fremover, men jeg likte den.

 

 

Röyksopp – What Else Is There ? (Mark Stagg radio edit)

Lenke til kommentar

Den sangen der er kul. Kanskje den beste de har. Veldig bra, og musikkvideoen er nesten bedre enn sangen. Praktisk talt vokst opp med Røyksopp, brødre som er veldig nord-norgepatrioter sørget for det. :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=p7wD_jZEVyU&feature=related

Likte denne sangen, det er av og til jeg liker j-pop, er noe med det som virker litt uskyldig iforhold til resten av verden, foreslår Alizèe for de som er glad i J-pop, hun er fransk og synger på fransk men jeg får mye de samme vibbene, pluss at hun er bortimot det søteste menneske på denne jord.

 

Two Steps From Hell - Freedom Fighters

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...