Gå til innhold

Hør på og kommenter sangen postet over!


Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så alt for verst.

Asiatisk vokal er som regel for 'svak' for min smak, men musikken her trakk opp. Jeg hadde ikke blitt grinete om den låta ble spilt på fest, selv om den er helt standard.

 

 

Og nå må jeg for en gangs skyld innrømme at jeg har tatt feil angående en popartist. Jeg hører ikke radio (unntatt NRK Alltid Nyheter) og unngår tv, så det eneste jeg har fått med meg fra denne artisten er den enerverende plagsomme musikken som spilles på utesteder og tilsvarende.

Jeg snakker selvsagt om Lady Gaga.

Men til min store overraskelse så fikk jeg se dette:

Hun kan jo faktisk både synge og spille!?

Selv om dette slettes ikke er det jeg hører på til vanlig, så steg dama ganske mye i min aktelse pga dette klippet.

 

*edit*

kan ike skrive med stataru

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Så du mener altså at "Under a Glass Moon" er bedre enn "Pull Me Under"? Tsk, tsk...

Uansett, Dream Theater er bra, og "Images and Words" er vel det beste albumet deres, så akkurat hvilken låt som er den aller, aller beste får stå litt åpent.

 

Mer svulstig musikk: http://open.spotify.com/track/1Kxn6cOy3nlGGaynatEMRJ

 

Hollenthon - Son of Perdition

 

*edit*

@gomers: Ingen tvil om at hun har talent, selv om hun er mest pop (pun intended) innen en totalt håpløs sjanger. Hadde vært spennende om hun ga ut noe mer "seriøs" musikk. Selv om musikkhjertet mitt er beksvart som natten, så er jeg fullt i stand til å høre på folk som er flinke innen det de driver med.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Hmmm... Starten var bra, men etter at han begynte å synge raknet det. Aldri skjønt greia med å synge på den måten, er det et forsøk på å gjøre det episk eller noe? I så fall lykkes det ikke. Men sangen var langt bedre enn mange andre av den typen jeg har hørt, så det er sikkert en bra sang, er bare ikke min smak. :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=cJXyYLOM8_4&feature=related

Lenke til kommentar

Litt kjip vokal, og litt kjedelig.. Midt på treet, ikke det verste jeg har hørt.

 

 

Gitargudmusikk

 

http://open.spotify.com/track/4SQv58Sa1HP63UiHlFb6K4

 

G3 Live in Tokyo - La Grange (cover av ZZ Top)

 

Edit: @ Miles, jaggu var det ikke den låta som sto frem som favoritt. Om det er det beste albumet deres sånn helhetsmessig er de fleste enige om, selvom noen ganger sier jeg det er Change Of Seasons, da er jeg full og vil virke ekstra rar.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Får litt sånn frysninger på ryggen, men ikke av den gode sorten, mer sånn som noen skraper neglene sine på en tavle...

Men det er jo bare fordi jeg er sært og ekkel og ikke takler asiatisk vokal.

Melodien er okay da... om enn uendelig intetsigende da.

 

Og nå, i serien "Overvektige menn spiller bedre gitar enn hva du noen gang kan drømme om":

 

 

*edit*

linking til youtube er ikke som den var før

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...