Gå til innhold

Favoritt Instance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bli Naxxramas med alle de morsomme encountrene for egen del, men jeg har stort sett kun raidet i vanilla. Naxxramas er forøvrig tett forfulgt av Blackwing Lair, som har noe av den beste loren og stiligste designet de har kommet opp med til nå.

 

En annen favoritt er Azjol'Nerub. Burde egentlig være skuffa over hvor lite lore man fant i et sånt tungt ladd navn, men den er rett og slett en favoritt fordi den er så vanvittig lett å pløye igjennom. Gratis badges ferdig på et kvarter? Heeelt fint for min del. :)

Endret av JoeDohn
Lenke til kommentar

Jeg finner Scholomance både sinnsykt skummelt, men veldig gøy, definitivt en av mine favoritter. :) Det finnes ikke noe mer skremmende i hele WoW enn de knirkende dørene og de forbannede shadene som ikke kan drepes med physical damage. Et skummelt ''auditorium'' der du blir angrepet av alle studentene hvis du rører så vidt lærerne. Creepy instance med skumle vesener i hvert eneste hjørne, en skikkelig klassiker :)

 

Men hvis man også tenker på favoritt raid her også, så savner jeg virkelig Karazhan. Et magisk tårn som er så mye større på innsiden enn utsiden. Morsomme bosser, og vanskeligere i tidligere dager. Veldig glad i Prince Malchezaar. ''Madness has brought you here to me. I shall be your undoing''.

Endret av Plainstomper
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har alle mine beste minner fra Vanilla WoW.

 

1. Dire Maul (west). For en instance! Alt er perfekt her; stemningen, musikken og bossene. Blizzard lager ikke slike huler lengre, dessverre.

2. Blackrock Depths. Gedigent og storslått, synes nesten at Blizzard burde ha spart denne til større øyeblikk.

3. Temple of Ahn'Qiraj. Jeg ELSKET denne plassen! Alt for masse insekter og en ukristelig vanskelig sisteboss.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen som nevner Sunwell Platau da? Dog er det et raid, men gud så fantastisk det var der før alle nerfs, perfekt tuned bosser og generelt en meget vakker raid instance. Må virkelig si jeg savner TBC.

SWP var en stor bløff imo, clearet den aldri helt men det var ikke rare greiene.

SSC har jeg de beste minnene fra og jeg glemmer aldri BT før nerfen.

Etter nerf var det en vits som alle farmet sønder og sammen.

 

Av rene dungeons er Deadmines en klar favoritt inntrykksmessig når jeg tenker tilbake på de første partyene jeg var i, helt klar underholdende.

ZF en god 2/3 plass, sammens med strat.

Liker også UBRS/LBRS.

 

Hat objekt nr 1: maraudon

Lenke til kommentar

Ingen som nevner Sunwell Platau da? Dog er det et raid, men gud så fantastisk det var der før alle nerfs, perfekt tuned bosser og generelt en meget vakker raid instance. Må virkelig si jeg savner TBC.

 

Jeg kan ikke si at jeg savner SWP.. Gud så jeg farma for å holle vedlike gullet og consumables for M'uru pre-nerf. Fantastisk fight, men det drøyer godt etter en måned med wipes.

 

 

Favoritt instance, vanskelig å si. AQ40 var virkelig noe minneverdig. Men var mye frustrasjon og om å organisere 40 mann ;S Ellers må jeg si jeg likte veldig godt gamle Hyjal. Vet ikke helt hvordan, men var noe med å være tank å ta imot bølge på bølge av mobs. Archimonde var et helvette da men...

 

Hat objekt nr 1: maraudon

 

 

AMEN !

Lenke til kommentar
SWP var en stor bløff imo

Kan ikke si meg enig i akkurat dèt, men smaken er som baken!

Digget selv SWP, bossene var vanskelige noe som gjorde det desto bedre og faktisk drepe de. Ja da, M'uru var et helvette, hadde nok ca 400 wipes før vi tok han, men vi tok han før den første nerfen og gud så gøy det var! Da var plutselig all hat omgjort til pur glede. KJ var litt enklere og det tok ikke så mange wipes til før han ble slengt tilbake til der han kom fra.

 

Black Temple var stas en liten stund, men etter sikkert og ha drept Illidan vel 50 ganger ble man på en måte utrolig lei..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...