Gå til innhold

Favoritt Instance


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på hvilke Instancer som var folkets favoritter!

 

Personlig har jeg alltid hatt en ting for Shadowfang Keep!

Elsker hvordan instancen er byggd opp, og så Robes of Arugal var fantastisk for en lowlvl newbie Priest ;)

 

Ellers liker eg SM veldig godt, og har alltid hatt en ting for Scarlet Crusade!

 

Molten Core var også fantastisk, ettersom dette var første raidinga jeg var med på! (Downa Ragnaros first try \o/)

Fikk aldri samme godfølelsen i BWL, AQ, Naxx.

 

Hvilken instance er din favoritt, og hvorfor? :)

Endret av Bamf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ZF er morsomt, synes jeg, en av de beste på lavt level. Liker spesielt godt når du står på toppen av tempelet og blir angripet av massevis av non-elites!

 

Kom igjen, folkens, forklar hvorfor instancene er deres favoritter også!

 

Synes vi evt. burde ha en egen tråd for værste instance, men jeg kan si at jeg ikke likte Sunken Temple eller BRD.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Scarlet Monastery (liker alle SM jeg) synes jeg er morsom på grunn av at det er i en borg og det er stein-murer(liker ikke sånn natur-omgivelser)

Personlig hater jeg bare natur-omgivelser som RFK,RFD og BFD... Husker ikke om det var Stratholme eller Scholomance som var de gatene med postkasser (uhyre artig!).

Lenke til kommentar
Husker ikke om det var Stratholme eller Scholomance som var de gatene med postkasser (uhyre artig!).

Det er Stratholme.

 

Liker Scholomance selv, er egentlig ikke sikker på hvorfor, men har virkelig sansen for den. SM or SFK er også blant favorittene. Mye av det pga atmosfæren vil jeg si.

 

I Outland må det bli Shattered Halls og Shadow Labyrinth ("Time for fun!"), der man kan tanke store grupper uten å måtte flytte for mye på baken :)

 

Har ikke prøvd noen instancer i Northrend enda.

Endret av Pooka
Lenke til kommentar

Må si jeg liker DM også, selv om jeg ble tvunget til å booste noen twinks der sikkert 20 ganger :p Men det er nostalgi inne i bildet, husker da jeg var helt ny med WoW, og en hyggelig fyr i 60 (som var topp-level den gangen) var mye dro meg fra Darkshore til DM og boostet meg. Jeg skjønte absolutt ingenting, bare løp etter han og plukket opp looten som på magisk vis var mye bedre inne i hulene enn utenfor på åkrene. Ikke at jeg skjønte helt hva som var bra eller dårlig heller, men det var mye grønt og fint.

Lenke til kommentar

Deadmines er alltid kos, men i motsetning til andre liker jeg faktisk BRD. Grunnen til at jeg liker BRD så godt er fordi jeg har et veldig godt minne derifra (pre-tbc.) Det var en regntung Lørdag, og jeg hadde en frihelg fra seilingen. På pulten min sto det et fat med diverse oppkuttet frisk frukt, og ved siden av fatet var det en skål med masse deilig godteri. *Nom nom* I alle fall, siden jeg hadde en del tid valgte jeg å gå BRD. Jeg hadde aldri gått der før siden jeg hadde hørt at den instancen var så fryktelig lang, men nå var altså tiden inne.

 

Det tok ikke lange tiden før jeg hadde funnet noen kompanjonger som ville gå en tur sammen med meg. Vårt brorskap på fem bega seg inn i de dype, dystre hulene i Blackorc Mountains, tørstige etter gull, ære og andre skatter som lå og lurte i mørket.

 

Vi sloss som helter, sjef etter sjef ble drept og timene gikk, helt til vi endelig kom inn i tronsalen. Der ventet Emperor Thaurassian på oss, men vi fikk oss alle en overraskelse når vi så at Princess Moira Bronzebeard sto lydig ved siden av han!

 

En kort tale ble holdt før vi med hodene løftet raste inn i kampens hete. En kriger som klarte å holde fienden vekk fra oss andre, en vis druide, en lynrask snikmorder, en prest som gang på gang ga oss nytt håp og nye krefter og til slutt meg, en trollmann som manipulerte elementene og kylte de mot fienden med en overraskende kraft.

 

Kampen var lang, kampen var tung og kampen var hard, men etter lang, lang tid klarte vår mektige kriger å plante banesåret i Thaurassians side, vi hadde klart det. Vi hadde utslettet hele "Mørk Jern" regimet, og alle deres ledere, vi var det beste og vi hadde reddet vår allianse fra dommedag! Når vi skulle returnere til våre hjemland visste vi at skatter, gull og heder og ære ventet på oss, og vi ville for alltid bli husket som bekjemperne av det Mørke Jern!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Deadmines står høgt på lista, litt fordi detvar den første instancen eg besøkte, men meir fordi den er så kul. God følelse når ein skyt i stykker døra inn til pirathula der VanCleef ventar. Har gjort den instancen fleire gongar i høgare level, blant anna for å få tak i katten til Cookie.

 

I level 60 før TBC hadde var eg skikkelig glad i Scholomance, og holdt til der lenge etter at eg hadde fått Magister-tingen eg var ute etter. Eg likte mindre Stratholme og BRD, sikkert delvis fordi eg aldri fekk tak i looten frå sistebossane der.

Lenke til kommentar
ZF er morsomt, synes jeg, en av de beste på lavt level. Liker spesielt godt når du står på toppen av tempelet og blir angripet av massevis av non-elites!

 

Slenger meg på den. Husker at den eventen skremte vettet av meg første gang jeg var der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...