Gå til innhold

Anime & Manga Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok jeg kan legge ut noen få tegninger jeg har tegnet selv om det er litt skummelt :unsure: . Vær greie og ikke døm meg for hardt, jeg er fremdeles på lærestadiet. :blush:

Beklager den dårlige bildekvaliteten. Jeg tok dem med mobilkameraet. :(

 

Første forsøket mitt på et ansikt.

post-63-1098733588_thumb.jpg

Haruka/May fra Pokemon

post-104-1098732395_thumb.jpg

Andre forsøk på helfigur etter å ha fått noen tips.

post-76-1098732995_thumb.jpg

Pokemonen HO-OH

post-176-1098733360_thumb.jpg

Lenke til kommentar

jeg og vil være med.. skal vi se.. *smålat*

 

er litt for lat til og linke dere alle..

 

http://svenningen.deviantart.com/gallery/ <- link til galleriet mitt heller =) morro og tegne manga/anime! :D men det har blitt dårlig tid i det siste..

 

gleder meg til 235 av bleach.. samtidig som jeg ikke har komt lengre enn 92 på naruto shippuuden.. men en pause der er på plass for min del.. må se ferdig fate/stay night

Lenke til kommentar
Wow du er veldig flink. :) Likte veldig godt den med tåren, vakkert! Og Yoko :love: Tegnet lenge?

 

Hmm... Kanskje jeg også burde lage meg en deviantArt-profil. :hmm:

 

 

mye konstruktiv kritikk og hente på deviantart, wich is good =)

 

har vel tegna hele livet, ligger liksom..i familien :p jeg gjorde det nok i starten pga mine brødre.. dumt eldstemann ikke tegner mye lenger :/ men joda, men for 3år siden stoppa det for meg, og nå ferien, så var jeg alene på hytta med mamma og pappa.

 

meg + seng + tegnesaker + pose med dvder = sengeliggende svenning i 4dager med tegning og filmer =P

Lenke til kommentar

Tegning er et fint tidsfordriv ja. Selv har jeg nettopp begynt å interessere meg for tegning. Hvis du ser bort fra det jeg har tegnet de siste dagene kan du telle mine tegninger på en hånd. Det jeg la ut her er vel nesten en tredjedel av det jeg har tegnet i mitt liv. :)

 

Du burde være forsiktig. DA er fylt til randen med furries :C

 

oh wait

Hehe skal nok klare å holde meg unna skumle fremmede i pelsdrakt. ;)

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale meg en mørk og dyster Anime? Likte ikke Death Note hvis noen lurer ;)

Black Lagoon hvis du liker guns og pene damer, Hellsing Ultimate hvis du liker awesome vampyrer og shit, og Rozen Maiden hvis du liker pene, victorianske kjoler:3

 

Vil påstå at alle disse tre seriene er mørke og/eller dystre, ihvertfall til en hvis grad, på hver sin unike måte. Anbefales på det sterkeste=)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...