Gå til innhold

Svi gummi i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan bli gøy. Håper bare de ikke tar med masse sånne folk du skal kjøre mot etc... Håper at dette spillet fokuserer mer på banekjøring en bykjøring. Har de tatt vekk alle disse tingene og satt inn de andre så kan dette bli bra. Men tror nok ikke dette blir så bra som jeg håper så vi får se :)

Lenke til kommentar

Fuckings... Dette er jo Race Pro en gang til jo!

Hvorfor skal all simulasjon foregå på bane! Gi meg en feit personbil\sportsbil og la meg cruise landeveier.

Need For Speed har kjørt seg fast i grøfta, og de prøver å komme seg løs med tyggegummi og pariserloff.

Lenke til kommentar

Håper dette blir bedre enn floppen Undercover og Pro Street...

 

Med Pro Street manglet de jo totalt frikjøring noe som jeg elsker i NFS serien. Ren banekjøring er mer tilegnet andre bilspill.

Undercover satte en person rekord hos meg over hvor fort en kan slette et spill etter en kritisk bug. Hadde endelig fått ordnet meg en Bugatti Veyron(Jævli rask bil) og suste ned motorveien med full guffe. Hadde politiet etter meg og tenkte HAH! den politibilen som når denne bilen er faen meg god! Og tror du faen me ikke en svær jævla stor stygg politiSUV kommer på min side? Jeg er godt over 300 Km/t ffs. Alt Tab, Ctrl Delete, Lukk prosess, Sende feilmelding nei, CCleaner, Slett NFS Undercover ja...

Lenke til kommentar
Ser ut til å bli ett halveis realistisk spill på lukket bane ala Grid.

 

Noe som hadde vært veldig tøft ville vært en realistisk kjøremotor, pluss frikjøring med politi og trafikk.

 

x2

 

Men som jeg også sier andre plasser som har en egen forumtråd for dette spillet: "Det er fortsat Need For Speed!"

Lenke til kommentar

Kommer til å skaffe enten Wii eller PS3-versjonen.

 

Hvis PS3-versjonen får trophies blir det definitivt den! Men blir nok den uansett :p

 

Edit: Leste artikkelen igjen og så at det stod at denne var den første, da blir det nok den til fordel for Wii-spillet Nitro ;)

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar

Jeg ble plutselig ganske usikker på hvilke spill i NFS-serien hvor man har hatt muligheten til å ha kameraet i førersetet i motsetning til bak bilen eller på panseret. Jeg er rimelig sikker på at alle spillene til og med Porsche 2000 hadde dette, men etter dette er jeg usikker. Nå får vi i hvert fall endelig denne muligheten tilbake. Han sa også at vi kan se rundt i bilen. Jeg håper det betyr støtte for TrackIR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...