Gå til innhold

Gamer-skin på plass


Anbefalte innlegg

Fint å se at dere har arbeidet for å få opp et ordentlig Gamer-skin, og det ser ganske fint ut med bakgrunn osv. Men, selve forumbiten er litt for smal og dette påvirker SVAR-ruten, ved at den blir "kuttet av" i kanten. Håper og vet at dere kommer til å arbeide videre med det, takk for alt arbeiet dere legger ned i denne lekeplassen! :)

 

EDIT: Har oppdaget en feil til også: Trykker man på "Retningslinjer" blir man linket til forum.mobilen.no ;)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi. Merket ikke dette før du sa ifra OP. Vet det ikke er ferdig, men det er bedre enn ingenting.

 

Edit: Høyre hjørnet oppe er avrundet, men ikke de andre. Er det liksom en ny trend?

Bildet deres på gamer.no er heller ikke likt på høyre og venstre side, selv om jeg synes det hadde vært mye bedre.

 

Og hvilket skin bruker folket? Jeg bruker det "vanlige" Gamer skinnet

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Mulighet for en 960px versjon av Gamer-skinnet?

Er så vant til det nå og det fungerte veldig godt, så det å enten måtte bruke et tynnere eller bredere forum føltes litt feil.

 

Ellers er det etter min mening litt dumt og skille "Vis nye poster" og "Mine Innlegg" fra hverandre, da de er begge noe de fleste her inne trykker ganske hyppig vil jeg tro. Jeg ble iallefall lit paff når jeg så all den virtuelle plassen mellom de to funksjonene.

 

Menmen, jeg skal ikke klage, det er tross alt ikke ferdig som du sier.

 

Edit: Æsj. Trykket nå på Logg ut ettersom den er rett ved siden av Mine Innlegg :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hei og takk for gode tilbakemeldinger.

 

Linken til retningslinjer er nå fikset til gamer-forumet som seg hør og bør :)

 

Ellers oppfordrer jeg dere med 1280-bredde og oppover til å ta en titt på gamerskin_1280.

 

- Vis nye innlegg og mine innlegg er nært beslekted, go og at det er så nære logg ut er heller ikke optimalt, skal få sett på dette.

- Det høyre hjørnet som skinet forøvrig er hermet etter layout på gamer.no forside

- Skal også få sett på om antall nye beskjeder vises i stedet for "innboks".

Lenke til kommentar
Terje, kan du flytte "Mine innlegg" opp under "Mitt kontrollpanel" og over "Min assistent" og "Mine venner"? Jeg synes hvertfall den hører bedre hjemme der.
Ellers er det etter min mening litt dumt og skille "Vis nye poster" og "Mine Innlegg" fra hverandre, da de er begge noe de fleste her inne trykker ganske hyppig vil jeg tro. Jeg ble iallefall lit paff når jeg så all den virtuelle plassen mellom de to funksjonene.

Jeg mener fremdeles at det er mye enklere med de to ved siden av hverandre.

Hvor de blir plassert hen er jo en annen historie, men jeg mener de ikke burde skilles.

 

 

*Google søk-boks*

 

Innboks (0)

Kontrollpanel

 

Mine innlegg

Vis nye poster

 

Retningslinjer

Min assistent

Mine venner

Medlemsliste

 

Søk

Hjelp

Kalender

 

Logg ut

 

Logg ut må iallefall flyttes. Blir for dumt å ha den rett ved siden av kontrollpanel. Jeg har selv allerede trykket feil en gang og logget meg ut i stedet for å klikke på Mine Innlegg (Før den ble flyttet)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...