Gå til innhold

Gamer-skin på plass


Anbefalte innlegg

Terje, kan du flytte "Mine innlegg" opp under "Mitt kontrollpanel" og over "Min assistent" og "Mine venner"? Jeg synes hvertfall den hører bedre hjemme der.
Ellers er det etter min mening litt dumt og skille "Vis nye poster" og "Mine Innlegg" fra hverandre, da de er begge noe de fleste her inne trykker ganske hyppig vil jeg tro. Jeg ble iallefall lit paff når jeg så all den virtuelle plassen mellom de to funksjonene.

Jeg mener fremdeles at det er mye enklere med de to ved siden av hverandre.

Hvor de blir plassert hen er jo en annen historie, men jeg mener de ikke burde skilles.

 

 

*Google søk-boks*

 

Innboks (0)

Kontrollpanel

 

Mine innlegg

Vis nye poster

 

Retningslinjer

Min assistent

Mine venner

Medlemsliste

 

Søk

Hjelp

Kalender

 

Logg ut

 

Logg ut må iallefall flyttes. Blir for dumt å ha den rett ved siden av kontrollpanel. Jeg har selv allerede trykket feil en gang og logget meg ut i stedet for å klikke på Mine Innlegg (Før den ble flyttet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis man klemmer sammen forum vinduet på dynamisk, som i 'gamerskin' themet, og ikke skikkelig widescreen, slik det er nå, så har det vært elsk :)

 

Altså at det blir noe som gamerskin_1280, bare at det endrer seg etter din oppløsning? Evt akkurat som 1280, bare med din konto etc på venstre side?

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...