Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imorgen SKAL Jeg ha spillet. Kommer det ikke i posten, må jeg enten få mamma til å kjøre meg, eller sykle 5km i noen forferdelige motbakker til nærmeste expert butikk(Elkjøp har ikke ODST. Vet ikke hvorfor).

Skrevet

jeg ringte til elkjøp nå da. de sa at dem hang etter ( som vi vet når vi ikke har fått spillet enda :angry: ) og kodene hang etter dem også <_< det var så mange som hadde bestillt så dem sleit litt :p men han jeg snakka med sa at han håpet at jeg fikk det før helga ( men det er ikke sikkert ) og at dem hadde sendt det nå, men jeg vet ikke om han snakket sant men får håpe det da :D

Skrevet

Det er jo rart hvis det skal gå utover oss at de henger etter NÅ (foruten kodene), da spillene allerede er sent.

De kunne vært smartere og sendt spillet iallefall en dag tidligere enn de gjorde.

Møkkasabber ._.

Skrevet
Harvest var den første planeten Covenant invaderte og Reach ble angrepet litt senere.

Men Reach var den første de klarte å ta over?

Ble ikke Reach sprengt ad undas?

Ja det er jo en annen måte å si det på :p

Men det jeg mener er at Reach var den første planeten Covenant tok fra oss menniskor, right?

Skrevet

Faen som det lagger når man spiller Firefight med 4 stk over Live, da. Tar jo et halvt sekund bare å hoppe når det sto på som verst her. Spilte med Boffeeen og Maury og en til før i kveld.

Jaja, fikk ihvertfall en achievement ut av det. :p

Skrevet (endret)

skal på ett lan i halv 6 tia men så kan vell regne med at jeg er på rundt 6 tiden.

men siden jeg er på lan så kan det kasnje og bare kansje æ bli litt AFK men itj så læng det da.

Edit: bare legge meg til: Th3 Siren

Endret av Siren
Skrevet (endret)

Er ladd for å spille i morgen hvis noen er med, enten det er campaign eller firefight. Har bare gått fort igjennom på normal, så har nok av achievements igjen :)

GT: Attickus

Endret av Leaf
Skrevet (endret)

Klarte endelig:

Vidmaster Challenge: Classic 25G

Finished any level solo on Legendary, on LIVE, with no shots fired or grenades thrown.

Ved å spille på Uplift å gi bort spartan laser til noen random marines, og resten bare å gasse på gjennom banen. Hadde det ikke vært for at man kunne loade tilbake på autosaver hadde jeg ikke hatt den. 6-7 forsøk eller noe sånt tok jeg.

Betyr nå 41 av 47 prestasjoner :D

Legg til meg hvis dere faktisk vil ha achievements :p

Endret av Maury
Skrevet

Skjer med at du ikke venta på meg a? Var klar for å spille med deg, men du starta firefight før jeg fikk putta discen i og komme men inn. Hadde noe NAT-probs med party`et ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...