Gå til innhold

Gi bort et spill/byttetråden


Anbefalte innlegg

Har postet her tidligere og sagt at jeg er villig til å bytte bort disse fire x360spillene mot spill til samme konsoll:

- Fallout 3

- Tony Hawks P8

- Fifa 08

- PES06

 

Kunne gjerne tenkt meg et spill som CoDWaW eller et annet av nyere dato. PM meg, så kan vi avtale videre!:) Har allerede fått to henvendelser, men jeg var ikke så veldig interesset i de spillene, men takk til de som tok kontakt.

 

(Det er bare til å slette denne posten hvis det er mot reglene eller noe slikt, da jeg allerede har en tidligere post i denne tråden).

Endret av rodrigues
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har følgende Xbox 360 spill som jeg gjerne bytter mot spill til samme konsoll:

 

  • Halo 3 (kanskje spilt 2 timer til sammen, tidenes drittspill)
  • Gears of War (kanskje spilt 2 timer til sammen)
  • Call of Duty 3
  • Colin McRae Dirt
  • Racedriver GRID (knapt nok spilt)
  • Tom Clancy Splinter Cell Double Agent
  • Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
  • Tom Clancy's Ghost Recon Avanced Warfighter
  • Tom Clancy's Ghost Recon Avanced Warfighter 2
  • Tony Hawk's Project 8 (knapt nok spilt)
  • NBA Street Homecourt (knapt nok spilt)
  • Hitman Blood Money

 

Jeg bytter gjerne flere av mine spill mot færre. Alle spill er meget pent behandlet.

 

Jeg ønsker forholdsvis nye spill ala. Resident Evil 5, Tomb Raider Underworld, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts etc.

Endret av Snapcase
Lenke til kommentar

Ønsker meg ps1/psone/psx spill. Bytter eller kjøper for en avtalt sum.

Pm meg.

 

EDIT:

 

Jeg gir bort expansionpakkene "time twister" og wacky worlds" til RollerCoaster 2 til en heldig person. Spillene er på tysk derimot, og man trenger også rollercoaster 2 for å spille tilleggspakkene.

 

Som sagt, send meg en pm om du har lyst på!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan bytte bort: (xbox 360)

 

Call of Juarez

Gun

Brothers in Arms: Hells Highway

 

 

Kunne tenkt meg Race Driver Grid :)

 

 

Er interessert i det meste da jeg har solgt mesteparten av spillene mine (angrer). Send meg en pm i såfall :)

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar
Har postet her tidligere og sagt at jeg er villig til å bytte bort disse fire x360spillene mot spill til samme konsoll:

- Fallout 3

- Tony Hawks P8

- Fifa 08

- PES06

 

Kunne gjerne tenkt meg et spill som CoDWaW eller et annet av nyere dato. PM meg, så kan vi avtale videre!:) Har allerede fått to henvendelser, men jeg var ikke så veldig interesset i de spillene, men takk til de som tok kontakt.

 

(Det er bare til å slette denne posten hvis det er mot reglene eller noe slikt, da jeg allerede har en tidligere post i denne tråden).

 

Vil du ha Fable 2 eller Gears of war 2 mot Fallout 3? (Coveren til Gears if war 2 er litt ødelagt, en liten del av bunnen knakk men det funker)

 

Eller vil jeg også ha CoD:WaW(Xbox 360) mot de to spillene ovenfor.

 

Jeg har også Battlefield: Bad company. Har fått sånn ripe rund spillet, så du må låne spillet hos noen andre og installere det på hardisken før du kan spille.

Endret av Spreeky
Lenke til kommentar
Noen som vil ha Fable 2 eller Gears of war 2?

 

fable 2 mot CoDWaW til pc, eller morrowind til xbox (den funker selvfølgelig til 360)

 

Pc min kan ikke kjøre CodWaw dessverre(Grafikkorten suge) og jeg har allerede morrowind. Har du Oblivion?

Endret av Spreeky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...