Gå til innhold

Gi bort et spill/byttetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei, er på jakt etter et fint eks av Uncharted: Drake's Fortune, ikke platinium versjonen, den orginale.

 

Jeg bytta inn mitt eksemplar på gamestop i fjor, angrer på det, og vil ha det tilbake, for å så late som jeg aldri bytte det bort :p

 

Hadde vært koslig om noen var interessert i å bytte eller selge det til en billig penge :)

 

Har et par PSP-spill, om noen er interesert, kan jo selvfølgelig diskutere hva som evntuelt skal byttes.

Endret av Captain Slow
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Fordi jeg er straks ferdig med AA og har hatt helt ekstremt lite motivasjon med å spille det i det siste. Så jeg tenkte å gjøre det ferdig før jeg byttet det, har så veldig lyst på Champions Online :)

Lenke til kommentar
Hei, er på jakt etter et fint eks av Uncharted: Drake's Fortune, ikke platinium versjonen, den orginale.

 

Jeg bytta inn mitt eksemplar på gamestop i fjor, angrer på det, og vil ha det tilbake, for å så late som jeg aldri bytte det bort :p

 

Hadde vært koslig om noen var interessert i å bytte eller selge det til en billig penge :)

 

Har et par PSP-spill, om noen er interesert, kan jo selvfølgelig diskutere hva som evntuelt skal byttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...