Gå til innhold

Gi bort et spill/byttetråden


Anbefalte innlegg

Her kan vi liste opp spill vi har som man har spillt til døde eller som var bomkjøp. Bruk PM for å avtale og adresse. Om spillet er nytt eller verdifult så kan man gjøre en byttehandel. Hvis spillet har CD-key som er brukt og ikke kan brukes om igjen for å spille multiplayer så si ifra. Inspirert av denne tråden.

 

 

Noen enkle regler:

 

Ønsker du deg ett spill?

Kom med tittel og plattformen du ønsker det på!

Har noen postet noe du ønsker deg? Send en PM til brukeren! Ikke skriv her i tråden.

Vær hyggelig og ikke mas. Det er utrolig mye morsommere å gi spill til noen som oppfører seg!

 

Gir du bort spill?

Markèr dem med tittel, plattform og hvordan type utgave det er (Vanlig/Limited/Classic/Platinum/hva annet). Opplys også om det er noen skader på cover eller selve spillet.

Hvis du har postet et innlegg hvor du gir bort spill og en eller flere brukere ber om å få det, så har førstemann førsteretten på det.

Pass på at du har spillet lett tilgjengelig og kan sende det iløpet av få dager.

Tenk deg om før du legger det ut her. Når du har lagt det ut er det mest sannsynlig noen som vil ha det, og da er det ikke lenger ditt.

Test spillet, gjerne før du legger det ut her. Hvis ikke skriver du "stor ripe, kan leses av noen drev" eller "kan fikses midlertidig ved hjelp av ..."

 

Ønsker du å bytte et spill?

Følg begge malene over! Si ifra hva du har å bytte og til hvilken plattform det er, og hvilke spill du ønsker deg og til hvilken plattform det er. Gjerne i en liste (under hverandre) med fet tekst.

 

Fikk et forslag ifra Dunedain.

Hvis alle som har mottatt/gitt fra seg noen spill kan sende Laland en PM, så skal jeg fortløpende oppdatere førsteposten for å ha en oversikt. Da ser vi også hvem det er som gir fra seg og hvem det er som tar imot, og kan få et lite overblikk. :)

 

Hvem som har mottatt :

Skjul

ShampooMacTavish (6)

Exia (1)

Erik (1)

Masterfifty (1/ikke mottatt)

overagnar (1)

Kris (1)

 

Hvem som har gitt bort:

Skjul

overagnar (6)

Laland (4)

ShampooMacTavish (4)

Erik (2)

Masterfifty (2)

Atsjonas (1)

 

Se hvem som har byttet:

Skjul

Nøtte (1)

Gormers (1)

Erik (1)

Sadfez (1)

Paisley(1)

 

 

Her er spillene jeg kan gi bort og alle er på PC, de røde er gitt vekk:

Dark Messiah of Might and Magic

F.E.A.R.

F.E.A.R. Extraction Point

Armed Assault med Queens Gambit

Stalker Shadow of Chernobyl

World in Conflict

Riddick: Escape from Butcher Bay

Supreme Commander

edit: Husk å skrive hvilken konsoll spillet er på!

edit2: Noen skrivefeil og tittel.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, jeg var litt sein for denne tråden, jeg kunne godt tenkt meg Extraction Point. :mellow: Ganske imponerende at du er villig til å gi bort de spillene Selklubber. Jeg er litt for glad i samlingen min til å gi bort gode spill, selv om jeg har duplikater, så det eneste jeg kan finne som jeg vil kvitte meg med er:

 

- Alone in the Dark 3

- 4 x Wipeout 2097 / XL

- 2 x The Adventures of Lomax

 

Alle til PC.

Endret av KMK
Lenke til kommentar

Kan ta meg råd til å gi bort disse:

 

Splinter Cell: Chaos Theory (PC)

Splinter Cell: Double Agent (PC)

Spilnter Cell: Double Agent (X360, kan byttes bort)

Edit: Da var alle sammen pakket og klare til å bli sendt. Gjør det imorgen, så det kommer an på hvor i landet dere bor før dere får deres respektive spill. Dere må regne utifra Kragerø/Stokke omlastningsterminal.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Æsj, jeg var litt sein for denne tråden, jeg kunne godt tenkt meg Extrction Point. :mellow: Ganske imponerende at du er villig til å gi bort de spillene Selklubber. Jeg er litt for glad i samlingen min til å gi bort gode spill, selv om jeg har duplikater, så det eneste jeg kan finne som jeg vil kvitte meg med er:

 

- Alone in the Dark 3

- 5 x Wipeout 2097 / XL

- 2 x The Adventures of Lomax

 

Alle til PC.

 

Vel, enten har jeg klart spillene og har ikke lyst til å klare dem igjen eller så syntes jeg at de bare var dårlige. Så om noen andre vil ha de så trenger ikke jeg de. Eneste problemet er frakten :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg har gode gamle Road Rash (PC) orginal-disk som jeg kan gi bort. Har dog rotet bort cover og boks da, men er uansett up for grabs. Også har jeg Tony Hawks Undrground til PS2.

 

Gis bort:

Road Rash (PC) [kun CD] *gitt bort

Tony Hawk Underground (PS2) [orginalinnpakning] *gitt bort*

Backpacker 2 (PC) [orginalinnpakning] *gitt bort*

Fifa 98 (PC) [kun CD]*gitt bort

Endret av MathiasFG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...