Gå til innhold

Spill Quake Live nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut til å være vrient å få til å fungere med beta-nettleser på beta-operativsystem med beta-skjermkort drivere ^^

De to siste punktene er ikke noe problem hos meg :)

 

Ble nesten litt imponert over hvor godt det kjørte i firefox siden det programmet halter ofte bare jeg besøker f. eks filmklipptråden (som har mange youtube videoer i seg).

 

Har ikke spilt quake før, men likte best å spille alle mot alle rail gun only eller hva det heter.

Lenke til kommentar

Heldigvis så er ikke en kø på 50k+ no problem når man har en DS og Chrono trigger... :p

Kom inn til slutt, og for å si det sånn så gikk planene om å legge seg tidlig rett i dass! Dette er hvordan FPS skal være! Hadde ikke helt de store forhåpningene til et browserbasert FPS men jeg burde tydligvis ikke ha tvilt på hva id er i stand til. ^_^

Lenke til kommentar

Fantastisk! Det er akkurat den samme gode Quake 3 som før! Bare nå med Ranking System, friend lists og 3,8 MB plugin som gjør at jeg kan spille det hvor som helst i min nettleser!

 

Små bugs, noen få kræsj, store køer er foreløpig litt mood-killer. Men dette er tross alt Open Beta og de har hele tiden sagt at de ikke var sikre på hvordan det kommer til å gå, så langt så lapper de ting sammen for å holde det gående.

 

Følg med på Twitter siden deres.

 

Regner med køene vil forsvinne etterhvert som spillerbasen stabiliserer seg (mange som bare vil teste nå) og de får opp flere servere.

 

Ler meg av alle 12-åring kommentarene på det offisielle forumet som klager på at spillet er utdatert :D Og at spillet ikke krever skills :p Men det e greit, for dem har vi motorsaga og "Humiliation".

 

Det er Quake 3 og det blir kjørt i nettleser!

 

EDIT: Btw eg e nr. 37 456 i køen :D greit å ha noe annet å gjør på ved siden av.

Endret av Webkanin
Lenke til kommentar

Det gir ihvertfall meg den gamle Q3A følelsen. Når man først kommer gjennom køen da. Merker at ferdighetene ikke sitter helt lenger, tok et par matcher før ting begynte å sitte.

 

Noen flere som har problemer med å kjøre widescreen? Har 16:10 skjerm, men får sorte striper over og under med bilde som er litt "skvist" (kjører fullscreen, 1920x1200).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...