Gå til innhold

Den Beste Character

Hvem tar mest av? Finale er over 15. Mars  

1. 1. Hvilken spillkarakter er din favoritt?

• Duke Nukem (Bronse)
      17
    • Guybrush Threepwood (Sølv)
      28
    • Solid Snake
      16
    • Master Chief
      14
    • Link (Gull)
      26
    • Gordon Freeman
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Må nok henge meg på Master Chief bølgen her. ^_^

Han har den lett tøffeste stemmen i verdenshistorien.

Spartans generelt har ganske tøffe stemmer. B)

Men Master Chief er spesiell :blush:

Hver gang jeg hører stemmen hans så kommer jeg inn i et instant epic humør.

Samma med theme-melodien faktisk.

Endret av teletubbiekid
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I finalen må min stemme gå til Duke. Han jakter på aliens som har stjålet stripperne i L.A, og han har skrevet en selvbiografi som heter "why I'm so great". Han kommer tilbake med et smell når forever kommer :)

Skrevet

Noen her i det hele tatt som har lest bøkene om Master chief og hvordan han ble en spartan, hvem han mistet etc. iløpet av livet sitt? Det er spennende bøker skal jeg si dere! :)

Skrevet

First Strike, The Flood og Fall of Reach? Har de her på engelsk men har til gode å lese dem. Skal kjøpe Ghost's of Onyx også. Gleder meg til å sette meg skikkelig inn i Halo universet - det er jo helt utrolig dypt og fullt av historier! :)

Skrevet
First Strike, The Flood og Fall of Reach? Har de her på engelsk men har til gode å lese dem. Skal kjøpe Ghost's of Onyx også. Gleder meg til å sette meg skikkelig inn i Halo universet - det er jo helt utrolig dypt og fullt av historier! :)

Yes det må du sette i gang med! Husker godt når menneskeheten første gang så The Covenant, det var spenningsfylt :)

Skrevet

Hvis Guybrush vinner, så er det hvertfall fortjent. Hvis jeg ikke tar helt feil, så var det vel en 18-19 stykker som hadde stemt allerede før han kom inn på lista. Go Guybrush!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...