Gå til innhold

F.E.A.R 2 Project Origin, ikke så bra som folk hadde forventet?


Anbefalte innlegg

Vil ha tilbakemelding fra folk, når det gjelder antall timer dere brukte på å fullføre det. Tar til betraktninger at dere utforsket spillet helt, evnt; gå veier utenom hovedveien til forskjellige rom. (Eller er det for skummelt?).

Ble nettopp ferdig. Tror jeg fikk utforska det aller, aller meste. Tror det tok rundt 7 timer.

 

 

Synes slutten var skuffende :(

 

Jeg kjøper ikke et spill til 439kr, som tar 7-8 timer å fullføre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Toman ,tror du misforstår en smule og du er totalt hengt opp på fenomenet som er killzone 2, ja killzone er et bra fps og har blitt vel mottat. Men har Fear 2 noen sinne blitt kalt en killzone killer ?:p eneste jeg har hørt om Killzone 2 er halo killer.

 

De har så absolutt intet å gjøre med hverandre, og det jeg har spilt av Fear 2 er jo decent, og morro. Ser ikke helt hva eurogamer anmelderen driver med. Du må slutte å trekke paralellene. Killzone er killzone og er ingen som er ute etter å senke eller krenke det. enten av anmeldere eller andre spill

 

Hørt det fra 360 og pcbots, er ikke noe jeg kan gjøre noe med desverre :)

Er ikke min feil det er såpass mye krig i verden, tipper det som blir sagt til meg er som å fyre opp et bål :p

Jeg har bare hørt negativt til Killzone 2 " Stygg grafikk" "cp AI" "ikke cod 4" osv...

 

Så FEAR 1 er oppskrytt sammen med 2eren, case closed...

 

Kan bare be moderator stenge tråden, er ikke vits siden ble bare krangling alikevel...

Lenke til kommentar

Fremdeles drittkule skytescener og mye bedre skrekkscener. MEN det mangler dual pistols og muligheten for å lene seg til sidene. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal fjerne så kule elementer...

 

Alt i alt holder fortsatt FEAR-serien en skyhøy standard på action. Jeg trodde forresten at jeg skulle kreme i buksen da jeg tok kontroll av krigsmaskinen. Det føltes mye tøffere enn walker'ne fra BF2142.

 

Så FEAR 1 er oppskrytt sammen med 2eren, case closed...

HAHA!

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Kan bare be moderator stenge tråden, er ikke vits siden ble bare krangling alikevel...

 

Om du ikke ville ha krangling så hadde du ikke startet denne tråden ved å trekke inn Killzone 2 til sammenligning, når du vet hvor spredte meningene er rundt det spillet. Det hjelper heller ikke å slenge rundt maksimalt tilbakestående begrep som "360 og pcbots". Dette var akkurat det du ville ha, og jaggu var det ikke dèt du fikk også.

Lenke til kommentar
Hvis du skal vite hva:

Paxton Fettel, Project Perseus, Project Origin, Alma, ATC, Harlan Wade, osv er, spill nr. 1.

 

Hvis du ikke vet hva dette/disse er, kan du umulig skjønne mye av Fear 2, historien er ganske kompakt og til tider dyp.

 

Du kan aldri skjønne det meste hvis du ikke har spilt Fear 1, de fleste skjønte ingenting av å spille Fear 1 for første gang.

Det går an å lese seg opp. ;)

Lenke til kommentar
Vil ha tilbakemelding fra folk, når det gjelder antall timer dere brukte på å fullføre det. Tar til betraktninger at dere utforsket spillet helt, evnt; gå veier utenom hovedveien til forskjellige rom. (Eller er det for skummelt?).

Ble nettopp ferdig. Tror jeg fikk utforska det aller, aller meste. Tror det tok rundt 7 timer.

 

 

Synes slutten var skuffende :(

 

Jeg kjøper ikke et spill til 439kr, som tar 7-8 timer å fullføre.

Det finnes da alternative måter å skaffe prøve det ut.

Lenke til kommentar
Hørt det fra 360 og pcbots, er ikke noe jeg kan gjøre noe med desverre :)

Er ikke min feil det er såpass mye krig i verden, tipper det som blir sagt til meg er som å fyre opp et bål :p

Jeg har bare hørt negativt til Killzone 2 " Stygg grafikk" "cp AI" "ikke cod 4" osv...

 

Så FEAR 1 er oppskrytt sammen med 2eren, case closed...

 

Kan bare be moderator stenge tråden, er ikke vits siden ble bare krangling alikevel...

 

Hvor i hell har du hørt negative ting om et spill som har over 90% på gamerankings og metacritic? det lurer jeg på.

Det er ihvertfall anmeldere og fanboys som man for f ikke skal ta for god fisk.

 

Men og så legge på at fear 1 og 2 er oppskrytt er total bullshit, 1ern var jo episk og noe av det råeste å skumleste jeg har spillt, utenom selvfølgelig Re1...

 

Men ja, tråden kan ikke gå noen vei med ignorante kommentarer og usaklige meninger.

Lenke til kommentar

synes fear 2 var jævla bra.

ble ferdig med det i helgen.

men jeg skulle gjerne hatt muligheten til og bruke knapp 4og 5 på pcmusen.

men det skal visst komme en patch som fikser dette men vet ikke når.

det manglet også quicksaving som er grei og ha

men det er ikke så krise.

 

fear 2 var passelig langt og synes det har god grafikk og bra lydeffekter.

fete våpen og masser av skyting og blod pluss noen vart du skremt nu øyeblikk.

kommer nok til og spille igjennom det en gang til for morro skyld.

var det verd de 500 hundre jeg ga for det??

HELL YEAH!!

:D

Endret av rbr
Lenke til kommentar
Hard is the new Medium, yes?

Evt. slow motion is teh new cheat ;)

 

Jeg må prøve å runde FEAR og FEAR 2 uten å bruke slow motion i det hele tatt. Da blir det andre baller! Jeg vil tro at t.o.m. "normal" blir übervanskelig, for de replica-soldatene der er egentlig ganske kjappe på avtrekkeren.

Lenke til kommentar

Hvorfor faen sammenligner folk FEAR med Killzone? Har de noen gang blitt utnevnt som rivaler? Jeg kan se at f.eks. Halo/GeoW og Killzone/ MGS eller what not kan sees som konkurrenter, da de er eksklusive for sine konsoller. Men FEAR?

Når jeg leser topic, skjønner jeg hva tråden handler om, men det som står i første post er bare helt ulogisk. Credits går til trådstarter, som klarer å gå offtopic i første post.

 

FEAR2 synes jeg forøvrig er temmelig middelmådig. Ikke et dårlig spill, men det introduserer ingen ting nytt i sjangeren.

Lyden er god, grafikken er grei, historien er crap. En del greie skytesekvenser, og en del OK "skumle" sekvenser. Det at de dog ikke klarer å kombinere de to, er ganske på jordet, spør du meg.

 

 

men jeg skulle gjerne hatt muligheten til og bruke knapp 4og 5 på pcmusen.

Dette irriterer meg så sykt. Seriøst, hvilke mennesker - som kaller seg (hardcore) gamere - er det som IKKE bruker ei mus med tommeltaster nå til dags? Bare det faktum at Monolith ikke tenkte på støtte for disse er helt begremmelig.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hard is the new Medium, yes?

Evt. slow motion is teh new cheat ;)

 

Jeg må prøve å runde FEAR og FEAR 2 uten å bruke slow motion i det hele tatt. Da blir det andre baller! Jeg vil tro at t.o.m. "normal" blir übervanskelig, for de replica-soldatene der er egentlig ganske kjappe på avtrekkeren.

 

En annen ting som mange gjør er å ha brightness alfor høyt, så det mørke er grått. Hvis du spiller med riktig brightness er det vanskeligere å se hvor fi er og må bruke lommelykt mye mer. Likte 2eren forresten, skremmer meg ikke som det første men veldig bra.

Lenke til kommentar

Historien - fortalt gjennom logger som folk beleielig har forlatt spredd utover alskens områder du tilfeldigvis besøker - om en jente som har blitt brukt av onde vitenskapsmenn til å lage horder av skyteglade kloner, og at hun nå er død, men klarer å være veldig sint (og telepatisk) på samme tid, mens hun magisk transporterer seg kontinuerlig rett foran nesen din for å finne de som var så slemme mot henne og drepe disse menneskene... er crap.

Jeg tviler sterkt på at denne historien - som kun eksisterer i PDA-logger, og ikke har noe som helst med selve gameplay'et å gjøre - kommer til å vinne noen priser.

Jeg skal være ærlig og innrømme at jeg ikke vet mer enn dette om historien. Det er nok massevis jeg ikke har fått med meg. Slik som hvorfor Alma - når hun kan teleportere seg overalt - ikke bare teleporterer seg rett inn i hjemmet til slemmingene og dreper dem med en gang.

Det kan ha noe å gjøre med at jeg ikke gidder å sitte og lese tekst når jeg spiller et skytespill. Om jeg har lyst til å lese, ja da leser jeg en bok eller noe. Jeg har ikke noe mot cutscenes som videreformidler historien... men historie formidlet via PDA-logger tilhører spillene fra det forrige årtusen.

 

Men om du synes historien er original og dyp, så skal ikke jeg sitte her og krangle med deg.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...