Gå til innhold

F.E.A.R 2 Project Origin, ikke så bra som folk hadde forventet?


Anbefalte innlegg

Må si jeg er litt forundret av denne tråden, har aldri hørt noen påstå at Fear 2 skal være en Killzone 2 killer, spesielt med tanke på at Killzone 2 skal være en Halo 3 killer. Og før du markerer meg for å være en halo-fanboi må jeg si at jeg mener at halo ødela de fpsene som kom etter den, vel iallefall for en stund.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si jeg er litt forundret av denne tråden, har aldri hørt noen påstå at Fear 2 skal være en Killzone 2 killer, spesielt med tanke på at Killzone 2 skal være en Halo 3 killer. Og før du markerer meg for å være en halo-fanboi må jeg si at jeg mener at halo ødela de fpsene som kom etter den, vel iallefall for en stund.

Hvem bryr seg om det er en "X"killer? Ganske tydelig at F.E.A.R også ikke prøver å være et spill som skal frata en annen stortittel store deler av salget, da F.E.A.R har en direkte etterfølgelse av historien til 1ern, samtidig som det inneholder store deler skrekkelementer.

 

 

Og hvorfor tror du Halo ødela FPSene som kom etter Halo? Halo var jo nærmest revolusjonerende etter min mening på endel punkter.

Lenke til kommentar
Spillet er jo litt oppbrukt, men enda blir jeg skremt av ting på skjermen, fordi om at jeg VET at noe skjer når jeg gjør dette og dette... sukk...lol

Jeg syns FEAR har klart å få til endel skrekkmomenter som jeg absolutt ikke forventa det i det hele tatt jeg... Som f.eks. i et av de første intervallene i helikopteret. Faen å jeg skvatt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Nei.

 

Ehh, jo?

 

Greit å vite hva som har skjedd, siden det er en fortsettelse.

 

Eg har ikkje spelt nr1, og eg skjønte det meste. Føler ikkje at det er eit must, men selvfølgelig, det er jo eit stort pluss.

Lenke til kommentar

Hvis du skal vite hva:

Paxton Fettel, Project Perseus, Project Origin, Alma, ATC, Harlan Wade, osv er, spill nr. 1.

 

Hvis du ikke vet hva dette/disse er, kan du umulig skjønne mye av Fear 2, historien er ganske kompakt og til tider dyp.

 

Du kan aldri skjønne det meste hvis du ikke har spilt Fear 1, de fleste skjønte ingenting av å spille Fear 1 for første gang.

Lenke til kommentar
Vil ha tilbakemelding fra folk, når det gjelder antall timer dere brukte på å fullføre det. Tar til betraktninger at dere utforsket spillet helt, evnt; gå veier utenom hovedveien til forskjellige rom. (Eller er det for skummelt?).

Ble nettopp ferdig. Tror jeg fikk utforska det aller, aller meste. Tror det tok rundt 7 timer.

 

 

Synes slutten var skuffende :(

Lenke til kommentar

Toman ,tror du misforstår en smule og du er totalt hengt opp på fenomenet som er killzone 2, ja killzone er et bra fps og har blitt vel mottat. Men har Fear 2 noen sinne blitt kalt en killzone killer ?:p eneste jeg har hørt om Killzone 2 er halo killer.

 

De har så absolutt intet å gjøre med hverandre, og det jeg har spilt av Fear 2 er jo decent, og morro. Ser ikke helt hva eurogamer anmelderen driver med. Du må slutte å trekke paralellene. Killzone er killzone og er ingen som er ute etter å senke eller krenke det. enten av anmeldere eller andre spill

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Synes selv FEAR 2 er et utrolig godt spill. Det er selvfølgelig ikke noe revolusjonerende med spillet, men er likevel utrolig bra. Fantastisk atmosfære og stemning, skrekkelementene er overraskende de fleste ganger, og jeg er ganske anspent så og si hele tiden. Grafikk synes jeg heller ikke er noe å klage på? Det er ikke Crysis grafikk, men er da top-notch likevel i forhold til andre spill som er ute på markedet. Tror jeg klarte spillet på rundt 9-10 timer og synes det absolutt var verdt pengene og tiden. Hadde det morro gjennom hele spillet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Kjøpte det igår til xbox og eg storkoser meg. Tror ikke eg har spilt en fps med en så bra stemning før og som eg faktisk skvetter av. Syns spillet er bra og det er det eneste som teller. Eg skal uansett ha KZ2 uavhengig om det er bedre/dårligere. Er ingen vits å henge seg opp i hva ANDRE syns..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Var greit, men grafikken var ikke som de sa den skulle være. Fysikken var egentlig flott, men grafikken er jo viktigst! ;)

 

Kan du med handa på hjartet seie at grafikkener det viktigste? Eg trur ikkje det hvis du tenkjer det godt om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...