Gå til innhold

F.E.A.R 2 Project Origin, ikke så bra som folk hadde forventet?


Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier, var ikke FEAR 2 så bra? Dette gjelder alle versjonene om det er pc eller konsoller...

Ser anmeldere rundt omkring gir alt fra 9/10 Host "Official Magz" og Eurogamer.net 5/10

 

Flotte 5/10, likksom Killzone 2 killeren...

 

Jeg hadde ikke noe forventninger da jeg syntes første FEAR var helt ok i mine øyner, glad jeg ikke skaffa meg spillet til noen av maskinene mine. Demoen ga meg et dårlig inntrykk, snakk om å miste ideer. Å slowe down time er utgått på dato. Ja jeg prøvde demoen på 360, PS3 og Pc, helt rævva... Dårlig grafikk "360, PS3 og Pc", våpenfølelsen er jo intet eksisterende, var ikke noe særlig skummelt..

 

Jeg fikk slengt masse dritt i tryne at FEAR 2 skal knuse min våte drøm Killzone 2, noe jeg tviler sterkt på det gjør. Bare det jeg har testet i KZ2 er 10x bedre en FEAR 2... Fikk høre av utviklerene dem har gjort masse nytt, svada, svada atter svada :p

 

Takk til meg som var skeptisk til dette spillet!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var såpass usammenhengende at jeg regner med det er en form for selvmotivasjonsøvelse, bunnet i at Killzone 2 ikke er så imponerende som du gjerne vil det skal være.

Ok, takk for du ga meg ny signatur:]. Tror det du skrev der er det værste jeg har lest, ler meg skakk :D.... Killzone 2 er mye mer imponerende en det non-belivers tror, spesielt fra jeg hører dritt om Killzone 2 kommer fra 360 og pc munner :). FEAR er ganske så oppskrytt, skulle jeg anmeldt første ville gitt det 7av10, ok spill in my gamers eyes :p. Men trist at oppfølgeren blir værre en originalen da ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Ok, takk for du ga meg ny signatur:]. Tror det du skrev der er det værste jeg har lest, ler meg skakk :D....

 

I aim to please.

Jeg har ikke spilt verken Killzone 2 eller FEAR 2 - det gjør ikke førsteposten mer sammenhengende.

Her er kortversjonen av posten din, kanskje det blir mer åpenbart da:

 

"Var ikke FEAR 2 så bra? Anmeldere gir forskjellige karakterer! NOEN har sagt at FEAR 2 skal være en Killzone 2-killer, og jeg liker ikke FEAR! NOEN har sagt at FEAR 2 skal være en Killzone 2-killer! Men jeg synes ikke FEAR 2 er det! Takk til meg!"

 

Som sagt, det høres ut som om du prøver å overbevise deg selv.

Lenke til kommentar

Kan man lagre spillet sånn når man vil eller lagres det automatisk etter hvert?

 

Husker det fra demoen at jeg ikke kunne lagre noe og at det lagret seg selv underveis. Hvis det er et sånt spill så vet jeg ikke om jeg orker å kjøpe det. Spiller helst spill der en kan save så mange ganger man orker. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Lagrer automatisk, men det skjer ofte. Eg daua berre ein einaste gong gjennom spelet, så eg hadde ikkje så veldig bruk for checkpoint.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Killzone 2 er et middelmådig spill, bra grafikk gjør det ikke til et bra spill. Det viser meg ikke noe nytt, og tilfører ikke FPS-sjangeren noe som helst.

Fear 2 har gjort alt perfekt for min del, grafikken er kanskje ikke så bra, men det var ikke pga. grafikken jeg kjøpte spillet.

 

Jeg skjønner at folk blir litt irriterte over at et spill kan få litt kritikk, men ærlig talt da folkens.

Kan dere ikke heller bare kose dere med spillene deres? Istedenfor å sutre på internett som små barn.

 

Noen burde virkelig få litt hjelp, for å diskutere spill på internett burde ikke få dere til å oppføre dere som barn.

 

Toman85: Seriøst, er du 23 år gammel? Vel, det virker ikke som at du har fullført ungdomsskolen engang, prøver du å latterliggjøre folk fordi de ikke liker det samme spillet som deg, eller ikke har samme smak som deg?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...