Gå til innhold

Hero Classes - Hvilke classes ønsker du deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm er isje helt sikker på om eg vil ha noen hero classer for de kommer jo til å få de gamle til å forsvinne og det å begynne i lvl 55 er jo bare teit, hopper jo over halve spillet.

 

Du sier noe... spillet er jo blitt helt dødt i midten... dvs ifra 20-60 så skjer det nesten ingenting, ingen grupper, dungeons, ingenting...

 

Hadde de begynt på level 1 som alle andre hadde alle områdene vært fulle av folk igjen. Derfor foretrakk jeg egentlig TBC over WOTLK.

Lenke til kommentar
Håper vi får goblins

 

Goblins er vel en av de største rasene, og holder vel til i Undermine. Håper det kommer med i spillet i en av pakkene... men goblins ville vel ikke være alliert med horde lenger, og de har vel litt problemer med forholdet sitt til horde. Horde brukte dem som kanonfodder og slaver, basically.

 

hadde vært kult med Centaur da

 

Centaur er vel også tribal... og hater horde, så centaur måtte enten bli alliance, eller så måtte en stamme bli med i horde, slik som darkspear trolls... er vel snakk om blandt annet worgen og pandaran, i en eventuell expansion...

 

Jeg vil heller ha Prestige Classes som en videreutvikling av eksisterende klasser, hvor man har muligheten til å velge bort mangfold til fordel for spissing og spesialisering på ett område - og selvsagt også muligheten til å la være.

 

Enig i den. Jeg er også møkk lei av å måtte spørre, grave, og å holde orden på specsene til folk... det hadde vært SÅ mye greiere om det stod Frostmage/Firemage/Arcanist eller Beastmaster/Marksman/Survivalist. Og jeg skulle også likt å se FLER klasser, kontra den stadige re-balanseringen og forandringene de gjør for at ting skal være "fresh".

 

Kunne også har vært en morsom vri, men jeg tør ikke å begynne å tenke på hvor lang tid class balances ville ta.

 

Joa... men hvis de hadde gjort buildene litt mer basic, og styrket folks lyst til å spille mer enn én karakter, så tror jeg faktisk det hadde blitt enklere å balansere i lengden. Bare mindre endringer hadde sansyneligvis vært nødvendige.

 

Hva vitsen med hero-klasser egentlig er har ikke jeg skjønt, da de alikevel ikke skal være noe bedre enn andre klasser i utgangspunktet?

 

Nei, jeg synes egentlig hero klasser var en dårlig løsning på mangelen på tanks og healere... blir vel warden også i nesten exp, som kan heale. Hele WOTLK har vært detrimentalt for Azeroth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...