Gå til innhold

Hero Classes - Hvilke classes ønsker du deg?


Anbefalte innlegg

Hva vitsen med hero-klasser egentlig er har ikke jeg skjønt, da de alikevel ikke skal være noe bedre enn andre klasser i utgangspunktet?

 

Fordi det passer med selve historien at Death Knight skulle bli introdusert i Wrath of the Lich King. Om Emerald Dream er neste utvidelse synes jeg det passer med kanskje Arch Druid? Trenger virkelig en ny healing klasse nå! ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel heller Warden som er aktuelt... Arch Druid er jo altfor lik vanlig druid.

 

Synes Blizz burde håndtert healing og tanking litt annerledes ifra begynnelsen av... enten slik at dungeons var mulig uten slike spesifike roller (som jeg synes hadde vært mye bedre), eller at en del classes hadde vært EKTE hybrids, og kunne heale eller tanke uten nødvendigvis å være den spec'en. På max lvl er det logisk å trenge tanks og healers, men fra 1-79 er det bare en pain in the ass. Det burde også være mulig å gjøre low level dungeons alene eller med bare 2-3 personer. Det er rett og slett ikke nok spillere på lavere levels nå som spillet har vært ute så lenge. Burning Crusade hjalp en del, men "TBC"-effekten begynner nå å dabbe av.

 

Jeg synes faktisk Buccaneer høres jævlig morro ut... men kommer nok en healer først. Tror de valgte å gjøre TBC først fordi folk begynte å bli lei på high level, men det skjer jo uansett... burde heller satse på RPG-delen og teamwork, over high-level content, men men... er vel flest mulig kunder som er prioriteten, og da må man stadig tilby dem noe nytt på max level.

Lenke til kommentar

Ser heller for meg at neste versjon blir Demon Hunter, er veldig mye informasjon rundt disse, spesielt det at de har bygget opp mye rundt historien at alle raser kunne bli Demon Hunter, med rette trening. Dette blir dog da en ren DPS klasse og personelig ser jeg ikke noe grunn til det, serverene er allerede full av DPS klasser, det er jo noe alle velger.

 

Arch Druid hadde vært nice, en klasse med healing i tankene. Til nå har man jo gode valg som priest, paladin, druid og Shaman så da bør Arch druid gjøre noe som distanserer den fra de andre healer klassene.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt tidlig for Demon Hunter? Han måtte jo eventuelt komme i en ekspansjon hvor man kjemper en skikkelig storkamp mot Burning Legion?

 

Arch Druid blir for nærme vanlig druid. Lore-wise, så har de forandret druid klassen mye for å stappe inn alle tre specsene. Én enkelt druide kan være både kråke, bjørn, sjøpattedyr, panter, gepard, og tre eller moonkin... slik funker det ikke så vidt jeg vet blandt druidene. Ingen mestrer så mange dyreformer. Det er Druid of the Fang, Crow, Wild osv.

Lenke til kommentar
Er det ikke litt tidlig for Demon Hunter? Han måtte jo eventuelt komme i en ekspansjon hvor man kjemper en skikkelig storkamp mot Burning Legion?

 

Arch Druid blir for nærme vanlig druid. Lore-wise, så har de forandret druid klassen mye for å stappe inn alle tre specsene. Én enkelt druide kan være både kråke, bjørn, sjøpattedyr, panter, gepard, og tre eller moonkin... slik funker det ikke så vidt jeg vet blandt druidene. Ingen mestrer så mange dyreformer. Det er Druid of the Fang, Crow, Wild osv.

 

Demon Hunter hadde vært fett som den siste hero klassen i kampen mot Sargeras i Twisting Nether. Men regner med at hylekoret hadde gåd i stå om det hadde kommet en klasse myntet på å være sterkere mot demoner så de hadde vel åpnet med brask og bram for deretter å nerfe den til småbiter.

 

Sant det du sier om druider, arch druid blir mer en smør på flesk utgave av druiden. Men ser ikke noe annet som vil passe inn med Emerald dream.

Lenke til kommentar
"Hero class" er bare en gimmick Blizzard brukte fordi drittungene kunne ikke stoppe å sutre om en.

Jeg håper inderlig ikke de putter inn flere klasser før de har ryddet opp litt i den smørja som allerede eksisterer.

 

Tror egentlig ikke at du vet hva du snakker om. Hero Classer ble først introdusert i Warcraft III. Det er de klassene World of Warcraft sine basis klasser er bygd ut i fra ;)

Lenke til kommentar
Ser heller for meg at neste versjon blir Demon Hunter, er veldig mye informasjon rundt disse, spesielt det at de har bygget opp mye rundt historien at alle raser kunne bli Demon Hunter, med rette trening. Dette blir dog da en ren DPS klasse og personelig ser jeg ikke noe grunn til det, serverene er allerede full av DPS klasser, det er jo noe alle velger.

 

En kunne vel, med litt fantasi, ha fått Demon Hunter til å fungere som en avoidance-tank også. Men side vi har i grunn nok DPS/Tank-klasser etter at Death Knight ble introdusert, så det ville nok heller blitt en DPS-klasse av noe slag, ja.

 

Men da er spørsmålet hva en kunne ha gjort ut av det. Kombinasjonen Stealth/Magi har man ikke sett noe til så langt, en Demon Hunter-klasse ville være en strålende anledning til å gjøre noe med det. Stealth er også så langt den minst brukte av de allerede eksisterende spillmekanikkene. Joda, de vifter jo mye med disse svære, måneformede bladene sine, så det ville nok vært en utfordring å bevare Demon Hunter-opplegget samtidig som en gjør klassen basert på en kombinasjon av magi og stealth. Men jeg liker fremdeles ideen. :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Skulle tro Hero Classes var sterkere enn de egentlig er.

Sier ikke at jeg er skuffet over Death Knight, men den var ikke så bra som jeg hadde trodd.

Den har sine skills og fordeler som alle andre klasser.

 

Men hadde de nå laget en klasse som dominerte totalt og ingen hadde sjanse uansett hva de sendte på den av mobs eller players, så ville det jo hvert ødeleggende.... da hadde jo alle laget en slik.

 

Vet ikke jeg... Hero Classes var vel ikke akkurat som jeg trodde, men synes den var jævlig artig å spille da. Vi får se hva Blizzard klarer å dra opp av skattekista nesten gang ;)

Lenke til kommentar
Sier ikke at jeg er skuffet over Death Knight, men den var ikke så bra som jeg hadde trodd.

 

Ekstremt lite downtime, system som ikke krever rage eller mana, ligner mest på energi, men har ikke problemene til rogue... Deathknight er nok temmelig sterk... kanskje spesielt som solo klasse.

 

Jeg synes dog hero classes er noe dritt. Først og fremst det faktum at de begynner på høy level, gjør at langt færre spiller level 1-58. 1-58 er nesten singleplayer. Synd at så mye bra content blir totalt forbigått. Og det er altfor mange deathknights i Outland at det er helt jævlig. Synes heller deathknights burde hatt andre fordeler i levling, og heller begynt på level 1 eller 10 eller 20 eller no etter death knight questene, slik som alle de andre rasene.

 

Det er vel helst fordi at spillet er så avhengig av tanks og healers at man så seg nødt til å starte death knights på 55 (58). Derfor tror jeg det neste også blir en class som hvertfall KAN heale...

Lenke til kommentar

Altså, mesteparten av spillet spilles da bare igjennom én gang, og Azeroth har flere mulige "paths" å levle. De fleste som levler én fyr til 80 går glipp av majoriteten av spillet. Dette gjør det også ekstremt mye vanskeligere for nye spillere, og gjør spillet egentlig nærmest til et "singleplayer spill" ifra 1-60/70.

 

WoW er et flott spill, men det er ekstremt langt ifra perfekt, eller tålelig godt nok.

Lenke til kommentar

Som er en av grunnene til hvorfor de har senket xpen du trenger og du får mer xp for quest og lignende. Om du synes 1-60 var morsomt ok. Jeg synes det var helt horribelt og manglet variasjon. Hvert eneste quest går ut på det samme, drep antall slike og samle antall slike. Kjedelig. Derfor så jeg muligheten å starte på en level 55 veldig bra!

Lenke til kommentar

Nja... Outland og Northrend er jo ikke akkurat enorme variasjoner da... følger jo standard formula de også, bare med bedre grafikk. De prøver å lage questene morsommere med flere typer objectives, men til syvende og sist er det quest grinding. Ingen bryr seg om storyline og slikt.

 

Og ja, det er bra de senket XP'en, men de burde gjøre mer for å stimulere folk til å spille flere characters, og ikke BARE konsentrere seg om høyere og høyere levels og høyere og høy level content.

 

Poenget med et MMO spill er jo tross alt at det skal være massively multiplayer. Dungeons og raids er morsomt, men stort sett hersker det en atmosfære som er svært negativ, og alt folk bryr seg om er loot. Dette vet Blizzard, og feeder folk med high level content i patcher for at de ikke skal slutte.

 

Men for de av oss som ikke liker quest grinding, grinding forøvrig, raid grinding, eller PVP grinding... så begynner spillet alvorlig å dra på åra... og på innhold. WoW er et fantastisk stort spill med mange muligheter, hva med å faktisk utnytte littegrann mere av det potensialet enn å skryte av å ha de beste epicsene og høyest dps i raid, eller beste raid progression for guilden?

 

De fleste jeg raider meg klager over at det ikke er gøy lenger og vil hele tiden ha nytt content. Hva med å ta en pause i ny og ne? Og så klager de også når det kommer noe nytt, med bedre loot...

 

Nei, WoW er et flott spill, men det misbrukes på sett og vis av de fleste som spiller det.

Lenke til kommentar

enkelt og greit:

komplett fjerning av "hero class" stempelet, og sett de inn som ikke retard-friendly class, og ta de fra lvl 1, ekstra xp gain sure, men ikke pokker 55? jeg har vel 3-5 chars forbi det, men gidder ikke Outland pga det er gørr, Northrend er morsomt, men TBC i starten er som... vel kommer ikke på noe atm

 

 

Men ekstra vanlig classes:

Necromancer (splitt DK opp i forskj klasser!)

Amazon ranged spears, og en seduce effekt som stun... (females only,no troll/orc/gnome/cows)

kunne blitt intressant..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...