Gå til innhold

Hvilke spill flopper i 2009?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wanted: Weapons of Fate

Film til spill. Enough said.

Infamous

I de videoen jeg har sett ser det veldig generisk og lite imponerende ut.

Er litt forsiktig med å "spå" flopper, men disse to er de jeg har minst forventninger til tror jeg av de som er nevneverdige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er redd Darkfall blir ein flopp

Dark Fall blir anten ein megaflopp eller ein megasuksess. Sjølv håpar eg at der blir bra, men har ein liten frykt at det kanskje ikkje kjem til å leve opp til forventingane... Men spennande blir det. :)

Darkfall blir enten flopp eller bra, men det blir aldri en megasuksess. Det sikter mot en mye mindre brukermasse enn andre MMO's.

Skrevet
Er redd Darkfall blir ein flopp

Dark Fall blir anten ein megaflopp eller ein megasuksess. Sjølv håpar eg at der blir bra, men har ein liten frykt at det kanskje ikkje kjem til å leve opp til forventingane... Men spennande blir det. :)

Darkfall blir enten flopp eller bra, men det blir aldri en megasuksess. Det sikter mot en mye mindre brukermasse enn andre MMO's.

Ja, brukte kanskje litt vel harde ord, trur ikkje akkurat at det blir det nye World of Warcraft for å seie det slik :p

Men eg tippar dette blir eit hat / elsk spel, anten kjem folk til å like det - eller hate det. Ingen mellomting liksom.

Skrevet (endret)

Need For Speed Nitro - Tviler på at NFS Shift blir en flopp...For å være ærlig så syns jeg at Need For Speed Prostreet er det eneste dårlige spillet i serien...

Men det er bare mine meninger..

Endret av HardC0re Gamer 1997
Skrevet (endret)

Gjetter på at alle NFS spillene som kommer ut i år flopper, bortsett fra hvis noen lages av Criterion.

@HardC0re Gamer 1997, du er midt i målgruppen til EA! Når du får mer sansen for kvalitet fremfor kvantitet - da blir du presentert en helt ny spillverden! :)

Endret av Laland
skrivefeil
Skrevet
Gjetter på at alle NFS spillene som kommer ut i år flopper, bortsett fra hvis noen lages av Criterion.

@HardC0re Gamer 1997, du er midt i målgruppen til EA! Når du får mer sansen for kvalitet fremfor kvantitet - da blir du presentert en helt ny spillverden! :)

Jeg vet det finnes en million bedre spill, men NFS er en del av meg, ikke EA!

Skrevet

Sånn som NFS har blitt pumpet ut i alle år, er det nok en del av de fleste spillere, meg inkludert. En trist del nonetheless. Kjenner mange andre som mener akkurat det samme, og nei, jeg skal ikke prøve å motsi deg. Liker du spillene er det selvfølgelig bra for deg, og da skal du såklart spille dem! :)

Skrevet

Kom igjen nå Mala, give him a break! :p

Merker at det er et klart bedre community her enn på spill-delen til diskusjon, men, det er ikke det denne tråden er om! Slenger vi oss on-topic igjen eller? ;)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Husker ein brukar som hadde noe med ordet "Nei" å gjere. Negativ 24/7, slem var han og. Han har ein tråd som er irriterandes.

Gjett hvilken brukar :)

Skrevet
Trodde det var fasitsvar at Need for Speed blir å floppe, er vel 4 forventete NFS spill i 2009, jeg har ikke sett et NFS spill som ikke har floppet siden, erm, siden. Kan faktisk ikke huske.

Det er da ikke en flopp når det selges i bøtter og spann? Selvom de fra "møblerte hjem" ikke fordrar slike spill, blir det helt feil å definere det som flopp.

Skrevet

Salgstall er ikke fasit på et bra spill dog, så derfor jeg stilte spørsmål hva som er flopp eller ikke flopp. Jeg synes NFS er en flopp fordi det er mer eller mindre det samme i alle spillene, veldig lite nytt som kommer frem. Litt grafisk endring og en dæsj med smånye ting men ellers føles det ganske "gammelt" hele konseptet.

Skrevet

Synes folk setter Darkfall i feil kategori, men jeg er enig at for de fleste så blir nok Darkfall en flopp.

I utgangspunktet er Darkfall et nisje spill, og det er ikke forventet at det skal selge mer en 100k-200k max, likevel har det bygget seg en del hype rundt spillet.

Når det gjelder andre spill så tviler jeg litt på at både Starcraft 2 og Diablo 3 kommer til å slå an, men det er Blizzard og de leverer jo stort sett varene. Blir spennede å se. Kanskje Heavy Rain?

Generelt tror jeg mange oppfølgere ikke klare å leve opp til de foregående spillene, for eksemple disse:

Mafia 2 (nesten dømt til å floppe spør du meg)

Godfather 2

Uncharted 2

Mass Effect 2

Skrevet
Er veldig redd for at CoD: Modern Warfare 2 blir mer CoD: Modern Warfare 1.5. Men tror ikke det kommer til å floppe fordetom.

Årets flopp blir Battlefield Heroes. Spillet har tatt alt for lang tid på å komme ut og vil nok vise seg til verken å leve opp til Battlefield 2 eller Team Fortress 2.

Hvorfor i helvete skal det leve opp til BF2 eller TF2? Er et meget annerledes spill enn de to.

Årets flopp? Hmm.

Jeg tror ikke Heavy Rain kommer til å floppe, men om muligheten er der, så kan jeg ikke si det sikkert.

Jeg går for Duke Nukem: Forever.

Skrevet

batman arkham asylum har jeg et håp om at blir bra. Men jeg tipper desværre at det flopper.

APB ser for godt ut til å være sant, floppetiflopp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...