Gå til innhold

Battlefield 1943


Anbefalte innlegg

Coral Sea var artig, prøvde å hoppe ut en gang og lande på en øy men da døde jeg visst, haha. Det er hvertfall stedet å gå hvis man liker å fly, enten for å bli god eller hvis man allerede er det. Skjønner ikke helt vitsen med å velge klasse når man spawner da, er vel hipp som happ hva man velger likevel. Kunne heller fått et bilde av en pilot som man måtte 'velge' før man spawnet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er styringen i Bf1943? Altså sensetivityen på x og y axis? Er det som i Bf:BC eller er det som call of duty 4?

 

For de som ikke vet forskjellen så er det lik sens både på x og y axis i COD4 og BF serien har tregere sens opp og ned. Ikke bare det, men den begynner tregt og blir raskere når du holder stikka til enten høyre eller venstre!

 

Noe som er helt sløkket, spør du meg. Dette alene er utslagsgivende for om jeg gidder å kjøpe spillet eller ikke!

 

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar

Å hjelpe meg! Lakus, du skal få lov å gi meg smikken!! ;-)

 

Dette var jeg ikke klar over gikk an å stille i options :whistle:

Men takk for infoen Lakus! Da blir det BATTLEFIELD på meg også once again! ;-)

 

Herregud jeg klokket sinnsyke timer i BF2 og BF1942:DC på pc...Så dette må jo bli bra!

 

Edit: Ja men selv om sensen går like fort opp/ned som høyre/venstre....starter den tregt å blir raskere eller kan dette også stilles?

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar

Oh, man. Jeg liker dette spillet bedre og bedre for hver dag som går. I dag har jeg for det meste teamet opp med en annen og kjørt i rundt i tanks. Den andre får jo alltid 10 poeng for "assistance" når man sitter på i en tanks, så jeg kjører og skyter og han andre gjør sin del for å "gjøre seg fortjent til" poengene ved å sørge for at tanksen alltid er i tipp-topp stand. Vi kunne gjerne rulle rundt i en hel runde i strekk og bare drepe, drepe, drepe. Morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...