Gå til innhold

Battlefield 1943


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra at det ikke var xboxen da! Men syns jeg leste om en som mente at det var når man switchet mellom 1. person og 3 persons synsvinkel at det frøs...(i kjøretøyene...) vet ikke om det er slik men er vell kanskje vært et forsøk :)

 

Xbox ligger alerede over 1 million foran ps3, men hadde heller ikke regnet med at ps3 skulle vinne :p

 

xbox: 3 073 410

ps3: 1 943 363

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar
Testa det litt idag og det er ganske så morro, men spilte sniper og ble litt skuffet når en ikke kan drepe en spiller med 1 bra skudd...skjedde flere ganger hvor jeg planta ei kule midt i brystet på spilleren og han bare spratt opp og jogget elegant videre.... :(

 

Headshot er svaret ditt. Da går de ned med engang.

Lenke til kommentar
Testa det litt idag og det er ganske så morro, men spilte sniper og ble litt skuffet når en ikke kan drepe en spiller med 1 bra skudd...skjedde flere ganger hvor jeg planta ei kule midt i brystet på spilleren og han bare spratt opp og jogget elegant videre.... :(

 

Det der har vært problemet i alle BF spill hittil. En ting er at de ikke dør men at de bare jogger elegant videre som du sier er absurd. Burde vært fikset men ja .....

Lenke til kommentar
Testa det litt idag og det er ganske så morro, men spilte sniper og ble litt skuffet når en ikke kan drepe en spiller med 1 bra skudd...skjedde flere ganger hvor jeg planta ei kule midt i brystet på spilleren og han bare spratt opp og jogget elegant videre.... :(

 

Det der har vært problemet i alle BF spill hittil. En ting er at de ikke dør men at de bare jogger elegant videre som du sier er absurd. Burde vært fikset men ja .....

 

ja! hvis folk døde av en skudd en sniper rifla ville det hvert morro å snipe, med bad company og 1943 er det bare frustrerende... du skyter en, han overlever og i det du skal skyte det andre skuddet er han ommerksom å løper vekk

Lenke til kommentar

Syns selv egentlig at det urealistiske "bli skutt i brystet og jogg elegant videre" fungerer fint til battlefield. Har selv spilt en hel del 1942 og BF2 på nett - så er vel mer for de som prøver noe fra BF for første gang at dette er plagsomt.

Det gjelder å sikte riktig :p Hadde selv en god runde hvor jeg fikk 7 - 0 som sniper på Wake Island!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i et par timer nå og må meddele at jeg suger til at annet enn sniping. Gi meg en rifle eller en SMG og jeg blir eid, eid eid. Vel, med SMG'en kan jeg iallefall bedrive Guerilla-krigføring i skogen, men med rifla er jeg evneveik. Sniperen derimot. Ahh som jeg elsker sniperen.

Lenke til kommentar

Er kanskje litt enig med det folk sier om at det kan bli litt folketomt med bare 24 spillere, men jeg tenker det kan bli morsomt for oss som sniper. Det er kjempelett å finne et target når det ikke skjer så masse rundt en. Men igjen kan det sikkert bli litt kjedelig i lengden.

 

Rett meg hvis jeg tar feil, men jeg syns å ha lest en eller annen plass at DICE satt maks antall spillere til 24 bare fordi spillet også skal komme til PS3 og Xbox 360 og begge konsollene vil nok slite med å kjøre spill online hvor det er mer enn 24 spillere, og bare for å ikke være urettferdige så satte de en mal for alle slik at ingen fikk forskjelsbehandling.

Lenke til kommentar

Digger dette spillet. Er også best med sniper, jeg får herjet litt med SMG men med rifle er jeg elendig. Ser ut til at jeg må øve litt på dette, greit å mestre flere klasser så men får mer glede ut av spillet. Digger å fly også, selv om det er vanskelig!

 

Er det slik at den konsollen som først når 43 mill får det nye mappet alene, eller får andreplassen det også så fort den når 43 millioner? Tipper Xboxen får det i dag eller i morgen, rundet nettopp 39 millioner.. Men hvorfor beveger ikke PS3-counteren seg? Xbox360 øker hver gang jeg refresher siden, mens PS3 er statisk..

Lenke til kommentar

Når det gjelder sniperen er den jo mye lettere å bruke enn i gamle 1942, så den har virkelig fått en boost. Så fort vi får mus og tastatur (pc versjon) så tenker jeg folk detter som fluer også i fart :)

 

Personlig er jeg en rifle/smg mann.. også har det vel blitt en 15 tank frimerker :p

 

Fly og er kult, men da Zeroen så klart, corsairs er sjanseløse mot zero :)

Lenke til kommentar
Er det slik at den konsollen som først når 43 mill får det nye mappet alene, eller får andreplassen det også så fort den når 43 millioner?

Andreplassen får sikkert mappet når de når 43 mill. Noe annet ville skapt ramaskrik.

September kan ikke komme fort nok. Håper det blir killcount for pc-eierne også, så vi kan gi konsoll-eierne litt konkurranse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...