Gå til innhold

Battlefield 1943


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler alle PS3 eier om å teste trial spillet før dere faktisk kjøper det! Xbox 360 releasen i går var, i mine øyne, en fiasko.

 

Spillet er 100% multiplayer og de har rett og slett ikke mange nok servere til antall brukere. Selv etter pakketap problemet stoppet opp var det konstant fullt, noe som gjør at du har kjøpt et sandbox spill uten noe mer.

 

I tillegg må du godta EA sin kontrakt som sier at det er greit + at dem kan "lukke spillet" med 30 dagers varsel hvis dem føler for det.

Lenke til kommentar
Noen som spiller dette nå? Og også har problemer med den driten av EA account? Faan ass, hater derre driten :angry: Jaja... da blir det ikke mere testing før etter arbeid... Om et par timer :p

Løste det med å bruke en annen adresse... Faan så jeg hater derre helvetes EA account greiene! Hvorfor kan ikke EA gjøre som andre spillselskap???

 

""Nei da, vi er så spesielle vi skjønner du, så vi må ha en spesiell dritt som faan meg ikke funker i det hele tatt!!!""

 

Btwm fikk ikke spilt noe i går, da (som kjent) de holdt på å sette inn noen flere servere. Men blir nok å se på live i dag :)

 

Anbefaler alle PS3 eier om å teste trial spillet før dere faktisk kjøper det! Xbox 360 releasen i går var, i mine øyne, en fiasko.

 

Spillet er 100% multiplayer og de har rett og slett ikke mange nok servere til antall brukere. Selv etter pakketap problemet stoppet opp var det konstant fullt, noe som gjør at du har kjøpt et sandbox spill uten noe mer.

 

I tillegg må du godta EA sin kontrakt som sier at det er greit + at dem kan "lukke spillet" med 30 dagers varsel hvis dem føler for det.

 

Servere holder de på å sette in atm, så det kommer nok til å bedre seg.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg 1943 tidligere i dag (X360) og fikk bare spilt en runde før jeg ikke fant noen fler matcher. Greit nok at de sliter litt nå, men å gå som langt som en del her inne med at det aldri vil bli bra og at det er EA sin skyld med sine dommedags EULA'er vil jeg ikke gå. Det er ikke akkurat få spill som har slitt i starten når de har blitt sluppet.

Lenke til kommentar

Den "vi kan avslutte alt som har med spillet å gjøre på 30-dagers varsel"-klausulen finner du i absolutt alle spill med en multiplayerdel, inkludert MMO-er. Ikke noe å hyle dommedag for.

 

Siden PC-versjonen utsettes med tre måneder, håper jeg inderlig de tilrettelegger for at den utnytter formatet også - da tenker jeg særlig på muligheten for kamper med 64 spillere, i stedet for det lave, konsolltøv-tallet de nå bruker som øvre grense.

Lenke til kommentar

Det er ute på PSN store nå, venter litt med og kjøpe det og ser om PS3 får samme problemer som xbox...

 

Har spilt demoen i noen timer i dag, så har fått prøvd det. Da var det ikke noen problemer med serverne, men da var det jo bare ute på den japanske storen, blir vell kanskje værre når den kommer på us og eu...

Lenke til kommentar

La også merket til at den nå var ute på psn. Avventer også litt og prøver heller først demoen. Skal selvfølgelig ha det, men venter litt og ser på hvordan serverne takler dette.

 

EDIT:

 

Er det noen som har fullversjonen på ps3 og som kan si om det er problemer med serverne?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Atmosfæren fra '42 var så absolutt til stede, men tror nok ikke jeg bruker mer tid på det før de slipper det til PC. Følte me så hjelpesløs med kun en ekkel X360-stikke som styremiddel. Hadde gledet meg til å gå bananas på brettene jeg kjente så godt fra tiden jeg hardspillte '42.

Men, den tiden kommer nok i september!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...