Gå til innhold

Battlefield 1943


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent teknisk gameplaymessig føler jeg selv at det er mye mer flyt i kampene i 43 enn i 42. Kanskje ikke så rart egentlig, med tanke på at ingenting blir kanonbra den første gangen. Pluss er det jo gøyere å kunne sprenge hull i vegger og ha granatkastere på Garanden (M1, right? eller tar jeg feil nå?)

Skjul
garand.jpg
Lenke til kommentar

Ein skulle tru at EA/DICE burde klare å forbedre enkelte ting etter kvart, men squad-systemet er, om mogleg, enda meir ubrukeleg enn i Bad Company.

 

Fleire kveldar på rad no har eg prøvd å spele saman med kameratar. Sender invites, dei joiner squads, join game. Men nei da, kun eg som får joine game, dei andre blir berre fjerna frå squad og sendt tilbake til meny. Prøver å la andre invitere, men same greia då også. Eventuelt får ein til ei avveksling melding om at "There are no available games". (Ja, alle har NAT Type 2!)

 

Voice chat er også akkurat like god som i BC, der den ofte detter ut etter eit par minutt. Eller at du berre høyrer dei andre, dei kan ikkje høyre deg.

 

Forbanna Mickey Mouse operation heile greia... :angry:

 

Dette er då basert på eigne erfaringar med PS3-utgåva av 1943 (og BF:BC).

Lenke til kommentar
hvor stor er sannsynligheten for at du havner i et spill med 14 årige tyskeunger som bare sitter på raua og drikker cola hele dagen så de er blitt usannsynlig gode.. ? har lyst til og kjøpe, men ikke dersom det bare er overdrevent gode folk som spiller :p

 

Det er mange som er usannsynlig gode, men de utgjør vel under halvparten av de du støter på i en tilfeldig online-strid. Det beste med konsoll er at ingen bruker hacks, så dét gir jo litt bedre odds enn på PC. ;)

Lenke til kommentar

Har sittet og spilt et par timer nå på X360 uten problemer, men da jeg tok en pause var alle mine stats & awards borte, og Air Superiority er vekk fra hovedmenyen. På hjemmesidene ser alt greit ut, My Soldier er slik den skal være. Tør ikke spille på xboxen før det er i orden, i tilfelle profilen min blir oppdatert fra xboxen, med resatte stats..

 

Flere som opplever dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...