Gå til innhold

Battlefield 1943


Anbefalte innlegg

Battlefield 1943

 

nyebattlefield_spillvei_175322.jpg

 

Format:

PC, PS3, Xbox 360

Sjanger:

Action

Utvikler:

Digital Illusions

Utgiver:

EA

Distributør:

EA Sverige

Antall spillere:

1-24

Lanseringsdato:

3. kvartal 2009

 

 

Ofisiell Trailer ( se i HD/HQ!)

 

 

Den svenske utvikleren er opptatt med Battlefield 1943. Dette blir et rendyrket onlinespill for opptil 24 spillere, og spillprosjektet blir kun tilgjengelig via Playstation Network,Xbox Live Arcade og pc og blir tilgjengelig for nedlasting til sommeren!.

Spillet kommer med støtte for både onlinespilling og offlinespilling, og benytter seg av Digital Illusions neste-generasjons Frostbite-motor.

Spillet foregår på tre områder i Stillehavet; Wake Island, Guadalcanal og Iwo Jima. Som vanlig får du massevis av kjøretøy, båter og fly, og en rekke ulike våpen. Målet er å gjenskape gameplayet fra Battlefield 1942, med ny og heftig teknologi.

 

Linker:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halve morroa med Battlefield 1942 var jo muligheten for 64 spillere på store maps. Da fikk man inntrykk av at det var litt krig og action på gang. Med 24 spillere på store brett blir det litt folketomt kanskje? Så jeg stiller meg litt skeptisk, men samtidig forhåpningsfull. Håper brettene blir små nok til at man faktisk finner fiendene, og slipper å lete etter dem. ^^ Ellers skal det sies at gameplayet i Bf 1942 var ypperlig, og at 1943 har stort potensiale.

 

g spillprosjektet blir kun tilgjengelig via Playstation Network og Xbox Live Arcade og blir tilgjengelig for nedlasting til sommeren!.

Det kommer til PC også, og vil derfor være tilgjengelig gjennom en eller annen nedlastningsportal på PC. Jeg gjetter EA's egen nedlastningsportal. :\

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Sigh, jeg som sverget hardt og trofast aldri bruke EA Downloader igjen. Jeg har min fartstid fra 1942 og selv om klanscenen aldri spilte med så mange spillere så var endel av sjarmen å føle at du faktisk var delaktig i en krig - noe store kart med få spillere aldri ga deg inntrykket av!

 

Guadalcanal er ikke akkurat et lite kart, og med 12 personer per side kan det rett og slett bli folketomt. Om de slipper El Alamein på et senere tidspunkt så vil dette inntrykket forsterkes. Jeg håper derfor at de omgjør avgjørelsen med maks 24 spillere per server, eller bare setter denne grensen på konsollene. Jeg vet jo selvfølgelig ikke om de har forandret på kartene utover å oppgradere dem grafisk, men om de beholder sin opprinnelige størrelse kan det blir litt.. kleint!

Lenke til kommentar

EA Download er fandens verk, uten tvil. Man betaler kanskje ikke fullpris for spillene. Men til gjengjeld kan man kun laste ned spillet gjennom EA Downloader et visst antall ganger (3 ganger tror jeg det var). Og spillet får man kun spille et visst antall år (tror kanskje det var to eller tre år), etter det deaktiveres spillet helt av seg selv. Jeg forstår ærlig talt ikke hva EA tenkte på når de lanserte den nedlastningsportalen sin. :\

 

Og ja, jeg håper de oppgraderer antall spillere per server til 64. Hvertfall om de beholder størrelsen på mapsene. El Alamein er jo et klassisk eksempel på et kart som bare ikke fungerer uten minst 50 spillere. Så jeg samstemmer med bamsefar og roper ja til 64 spillere!

Lenke til kommentar

Hørte rykter ifra totalnetworks at det skulle bli unlimited ammo også :S seriøst. Man trenger ikke å måtte lage spillet slik at totale idioter også kan spille. Nå nevner jeg heller ikke personer elelr tenker på noen i det hele tatt, men DICE har egentlig ikek forstått hvorofr bf2 og bf1942 ble så populært. De ville aldri ha blitt så store innenfor fps sjangeren hadde det ikke vært for 64 spillere på serverene.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
Hørte rykter ifra totalnetworks at det skulle bli unlimited ammo også :S.

 

Noe av moroa med å gå tom for ammo er den desperate kampen når du kun har pistolen mot et par slemminger, og likevel klarer og beseire de og så finne ny ammo, så det med unlimited håper jeg for Guds skyld er et veldig teit rykte! :blink:

 

Må si meg enig der. Du får et lite rush av å desperat prøve å drepe fiender med AK-101, mens du springer rundt me "ye' olde knife" og pistol. Blir litt kjedelig med ubegrenset ammo...

Lenke til kommentar

Uenig. Det at man ikke hadde evig ammo hjalp godt åp realisme følelsen. Det at man kun fikk ammo av andre døde soldater var jo et genitrekk. Dessuten måtte man tenke taktisk på grunn av begrenset ammo. Var ikke bare å springe rundt å skyte som en villmann. Man måtte passe på å ikke bruke for mye ammo, og dermed ble det å sikte før man skyter en viktig egenskap. Hvis jagerflyene får evig med bomber nå kan det jo bli fryktelig ubalansert. Nei takke seg til.

Lenke til kommentar
Uenig. Det at man ikke hadde evig ammo hjalp godt åp realisme følelsen. Det at man kun fikk ammo av andre døde soldater var jo et genitrekk. Dessuten måtte man tenke taktisk på grunn av begrenset ammo. Var ikke bare å springe rundt å skyte som en villmann. Man måtte passe på å ikke bruke for mye ammo, og dermed ble det å sikte før man skyter en viktig egenskap. Hvis jagerflyene får evig med bomber nå kan det jo bli fryktelig ubalansert. Nei takke seg til.

 

Må si meg enig der!

 

Det hadde vært helt latterlig om du hadde uendelig antall bomber!

Lenke til kommentar
det at man har unlimted ammo betyr jo ikke så veldig mye. bare at man kan spraye lit mer og slipper å plukke opp nye kits en gang i blandt. det at det ikke er noen medics gjør en mye større forskjell, i hvert fall samenlignet med BF2.

 

Kan ikke akkurat si det er så morro å spraye så mye. CS eller bf2 som 2 eksempler ville vært et kjedelig spill med unlimited ammo. Det som er morro med mange skytespill er nemlig den variabelen som kommer med å konservere ammo.

 

Vis det er unlimited ammo på alt kan riflemens og soldiers spamme Anti tank raketter, veldig morsomt :S

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...