Gå til innhold

Battlefield Heroes-betaen er åpnet!


Anbefalte innlegg

Ja som dere ser så Begynner vel beta testingen av dette spennende spillet i løpet av et par uker om vi skal stole på nettsiden:-)

Men uansett her er en link til hjemmesiden med mulighet for å registrere seg som beta tester!

Gleder meg veldig til dette spillet! Ser ganske så morro ut egentlig!

 

Sign up for beta

 

 

Edit: Takker og bukker for en mer beskrivende Emne tittel:-) Av Odesseiron!!

Endret av E87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann Nøttern ;)

 

Battlefield Heroes er det lenge siden jeg hørte noe ifra, sist må vel være en post på et clanforum som jeg var med i før.

Synes det høres veldig morsomt ut, som helt klart skal prøves.

Er jo nye helt nytt fra Battlefield, spesielt med tanke på grafikken og spillemåten.

 

Vi får se, får håpe jeg kommer med på betaen.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Hva driver du å følger etter meg???

 

Hehe var en stund siden jeg og hadde hørt noe om dem så bestemte meg for å undersøke litt!

Gjett hva jeg fant da ja;-) Hehe blir spennede med det her mikro transakjonene dem skal ha i spillet. Er nok en av de mange so mkokker til å bli fristet til å style opp karakteren min:-)!!! Hehehe blir vel litt sånn som Team Fortress 2 bare enda vildere med kjøretøy og sånt!

Lenke til kommentar
var med i slutten av forgje beta så gidder ikke og prøve meg på den neste, fått min dose av forsmak :p

Fortell Fortell!

Var det noe å satse på da??

Er det like morro som det ser ut som eller?

 

var vel ikke så værst med ble kjedelig etter en ikke så altfor lang stund.. Kan ha vært på grunn av lagg noe som det var mye av, traff ikke det man siktet på

Endret av Smurfen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...