Gå til innhold

Battlefield Heroes-betaen er åpnet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte for første gang i dag. Fikk keyen for nesten to uker siden, men gadd ikke å engasjere meg :rolleyes:

Det virker greit, er bare i lvl 2 med en commander så jeg kan ikke si så mye. Men det er en close combat bane og en litt mer åpen, det er ganske morsomt å se på (ja, å se på). Kontrollene sitter som de skal og man har ikke problemer med å kjøre de forskjellige kjøretøyene. Sniper rifla har veldig lite recoil som gjør at det er lett å treffe med den, men det blir gjort til gode for ved at folk gjerne kan ta et par skudd før de dør (med mindre det er HEADSHOT!). Skal prøve å være "soldier" i marra, litt mer close combat. Skriver sikkert litt mer om det da.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har ikke fått noen betanøkkel enda. Skuff.

 

Ser frem til mye Battlefield moro fremover nå. 1943 for kjappe og intense kamper, Bad Company 2 for en litt mer hardcore seanse, og til slutt Heroes som vil være nærmest pauseunderholdning for min del. Kan godt hende alt dette vil bli snudd på hodet når alle tre er sluppet ut, men per dags dato ser det ut som at alle de tre dekker hvert sitt felt.

Lenke til kommentar

haha, ok, dette er litt morro men wierd. Leste i en anna tråd om en kis som spilte battlefield heroes beta for tiden, og jeg tenkte " tja, signa ikke jeg opp for beta for en ganske god stund siden? får vel gjøre det igjen da.."

Så jeg stikker til nettsiden for å signe meg opp på beta igjen, men rett før jeg skal trykke sign up så sjekker jeg eposten min for "morro" skyld. Og hei du, der var det en invite :o så at jeg fikk den i går (hadde ikke sjekka mailen min siden tirsdag), men dette var noe jeg ikke forventet i det hele tatt. Men jaja, morsomt er det hvertfall ;) talk about coincidence

 

Ja leste nå at de sendte ut en god del, så kanskje ikke så "coincidence" allikevel

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...