Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woohoo! Ikke lenge til nå! Gleder meg sykt til å få prøvd å spille som en spiritmaster og en ranger. Er det noen som skal spille på serveren Ariel?

 

Jeg spilte på den i closed beta, men den ble jo ganske full. Jeg tror vi kommer til å velge en annen server, det kan være dumt å velge den øverste.

Lenke til kommentar
Må inrømme jeg har leecha en del på dette forumet til nå, men har nå et problem så tenkte jeg kunne lage en konto og spørre dere så fikk jeg kanskje svar ^^

 

Pre orderet Aion rett etter den siste betaen og fikk lastet ned spillet og launcet det fint (dog måtte deaktivere Avast for hver gang jeg skulle spille)

 

Eneste problem er at jeg ikke får VISAen min til å fungere her (bor i danmark med norsk visa) og fikk mail fra dem i dag at jeg måtte bruke visa fra det landet jeg bor/er i dette øyeblikket.

 

Er det en mulighet å registrere kontoen uten å kjøpe game tid etter free days er over siden jeg må bruke pay pal eller noe ligndende får å få det til nå?

 

som du skriver så kan du bruke paypal, enklere enn det blir det vel ikkje? :p

Lenke til kommentar
Hei noen som vet hvordan jeg kan få en account?

 

 

Har du beta eller preorder key stikker du innom HER

 

Har du ikke key så må du skaffe deg det først.

 

Når starter Open beta i Europa? 6pm CEST er? :rolleyes:

 

 

Link.

 

Har ihvertfall gitt opp torrenten. Får en gjennomsnittsfart på 25kbs.

AKA ca en ukes tid å laste ned. NClauncher ligger på ca 80 kbs nå. Ikke mye bedre men litt.

 

Irriterer meg sykt at jeg var nesten ferdig så ble hele greia "nuked"...fillern

 

 

Både Torrent og launcher lå på over 500kbs her for en uke siden (aldri last ned dagen før hvis du ikke må) nå liger den på 150-200kbs.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

hehe ja spillet var ganske rimelig artig, jeg har ALDRI likt mage klasser ever... never never never men så var faktisk spells og grafikken og gameplayet så fett at jeg levella en templar og mage sist cbt da

 

så for de som alltid har hata mage så kan det jo faktisk ver mer enn meg som synes det var småartig

Lenke til kommentar
har forstått det slik at man ikke kan få tak i serial nøkkel uten å pre ordere eller gjennom en giveaway?

Skal det ikke være OPEN beta a?..

Litt dumt, ingen måte å få fatt i en serial uten å preordere?

 

Det er riktig som du sier at det skal være open beta, men det har begynt å bli vanlig å måtte ha pre ordra selvet spillet for å få beta key/open beta key.

 

Så hvis du ikke forhåndsbestiller får du ikke vært med på open beta. Hvis du er usikker på du faktisk skal kjøpe spillet når den blir launcha, så anbefaler jeg deg til å kjøpe CBT/OBT-key fra Cdon for kun 50 kroner, slik at du faktisk får vært med på OBT og bestemt deg om du vil kjøpe spillet eller ikke. Det er verre å måtte betale 400kroner for spillet for å teste det ut, for så å vite at du faktisk ikke skal fortsette å spille det. Når du hadde muligheten til å prøve spillet for 50 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...