Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en uke fikk jeg endelig lasta ned klienten og installert, nå sliter jeg veldig med gameguard...

først fikk jeg ikke laga karakter for gameguard avsluttet plutselig, og da spillet med.

 

Ista kom jeg meg inn i spillet og skulle til å ta min første quest da akkurat det samme skjedde igjen...

 

Noe ideer? :huh:

 

Edit: Det er en gameguard error, men får ingen hint om hva som skjærer seg.

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

ingen problemer med win7 og aion. alt jeg trengte å gjøre var å dobbel klikke ikonet.

 

Levlete opp en mage og en scout til level 5 no, dæven hvor mye enklere det er å være mage.. mer skade og ranged. viser bare hvor imba RDPS er i forhold til MDPS. håper det blir "jevnere" seinere i spillet da.

 

Noen som har ei god info site om aion?

 

laget en char på castor. spiller dark side og nicket er Draci vist noen vil game. fikk ikke laget character på Thor. sto at jeg hadde en good guy der så jeg kunne kun lage flere good guys character. Dette var før jeg laget noen character på noen serevers...

Lenke til kommentar
ingen problemer med win7 og aion. alt jeg trengte å gjøre var å dobbel klikke ikonet.

 

Levlete opp en mage og en scout til level 5 no, dæven hvor mye enklere det er å være mage.. mer skade og ranged. viser bare hvor imba RDPS er i forhold til MDPS. håper det blir "jevnere" seinere i spillet da.

 

Noen som har ei god info site om aion?

 

laget en char på castor. spiller dark side og nicket er Draci vist noen vil game. fikk ikke laget character på Thor. sto at jeg hadde en good guy der så jeg kunne kun lage flere good guys character. Dette var før jeg laget noen character på noen serevers...

 

 

prøv den offisielle wiki`en ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...