Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

har forstått det slik at man ikke kan få tak i serial nøkkel uten å pre ordere eller gjennom en giveaway?

Skal det ikke være OPEN beta a?..

Litt dumt, ingen måte å få fatt i en serial uten å preordere?

 

Det er riktig som du sier at det skal være open beta, men det har begynt å bli vanlig å måtte ha pre ordra selvet spillet for å få beta key/open beta key.

 

Så hvis du ikke forhåndsbestiller får du ikke vært med på open beta. Hvis du er usikker på du faktisk skal kjøpe spillet når den blir launcha, så anbefaler jeg deg til å kjøpe CBT/OBT-key fra Cdon for kun 50 kroner, slik at du faktisk får vært med på OBT og bestemt deg om du vil kjøpe spillet eller ikke. Det er verre å måtte betale 400kroner for spillet for å teste det ut, for så å vite at du faktisk ikke skal fortsette å spille det. Når du hadde muligheten til å prøve spillet for 50 kroner.

 

Har de sluttet å selge slik CBT/OBT key på cdon.com? Finner ikke noe selv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har forstått det slik at man ikke kan få tak i serial nøkkel uten å pre ordere eller gjennom en giveaway?

Skal det ikke være OPEN beta a?..

Litt dumt, ingen måte å få fatt i en serial uten å preordere?

 

Det er riktig som du sier at det skal være open beta, men det har begynt å bli vanlig å måtte ha pre ordra selvet spillet for å få beta key/open beta key.

 

Så hvis du ikke forhåndsbestiller får du ikke vært med på open beta. Hvis du er usikker på du faktisk skal kjøpe spillet når den blir launcha, så anbefaler jeg deg til å kjøpe CBT/OBT-key fra Cdon for kun 50 kroner, slik at du faktisk får vært med på OBT og bestemt deg om du vil kjøpe spillet eller ikke. Det er verre å måtte betale 400kroner for spillet for å teste det ut, for så å vite at du faktisk ikke skal fortsette å spille det. Når du hadde muligheten til å prøve spillet for 50 kroner.

 

Har de sluttet å selge slik CBT/OBT key på cdon.com? Finner ikke noe selv..

 

Nopp, du på inn på cdon.no og ikke cdon.com. her er linken for Aion preorder beta key:

http://downloads.cdon.com/index.phtml?acti...&country=no

 

Jeg vet at det står cdon.com men det jeg gjorde var å skrive no istedet for com. Jaja nå er linken der til de som vil forhåndsbestille.

 

33 min igjen! Ikke lenge nå, er så syk spent! Føles ut som om det tar så sykt langt tid for å få kun litt over en halv time til å gå forbi.

Endret av R.c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...