Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Hehe, den der hadde jeg også;) Men det er ikke noe feil med Aion eller pcen du har. Årsaken til at du ikke får spilt er fordi Aion ikke er online for øyeblikket, det vil da si at du ikke har tilgang til å logge deg in selv om du skriver riktig brukernavn og passord. Her er en side du kan se når serverne er oppe og slik:

 

http://kindred.aion.tv/status/

 

Okey, jeg ble så nervøs for at noe galt hadde skjedd igjen, takker så mye for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
last ned via Torrent, går MYE fortere, du finner linker til torrent filen på www.aionsource.com

 

Jeg postet torrent lenkene for bare 7 poster siden her i tråden, men jeg skulle ønske at hastigheten ble bedre der og. Akkurat nå går det ikke akkurat voldsomt fort. Godt at vi har god tid.

Lenke til kommentar
I følge http://kindred.aion.tv/status/ så skal open beta

 

Da må du nok lese bedre. Nederst på samme link står det at OB starter om 9dager.

 

Hehe, yup sorry jeg leste vist ikke helt ordentlig xD.

 

Hvilket rase og klasse er det folka her skal velge når de slipper ut spillet? Jeg skal være Assassin, men jeg er usikker på hvilket rase fordi det spørs på hvor det er flest norske som spiller på slik at jeg kan joine en norsk guild/legion.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Sorcerer som Elyos, da jeg liker den siden best. Ja, hvorfor en norsk Legion? Jeg syntes det er veldig mange her som ønsker seg det?

 

Rent personlig så tenker jeg det er bedre å ha en Europeisk/Internasjonal Legion. Legionen jeg har startet vil ihvertfall gå i den retningen, selv om alle medlemmer foreløpig er norske.

Endret av Eonic
Lenke til kommentar

Hmm, en grunn til at jeg vil joine en norsk legion er vel fordi du eller jeg i hvertfall:P føler meg mer nær de medlemene i det legionet. Men hvis jeg ikke finner meg en som er norsk legion, så blir det lett en Europeisk/Internasjonalt legion jeg skal joine.

 

@Chronilus: Det Stigma Calculator, vises det liksom hvilket skills/stigmas som er best å ha for den klassen du skal ha eller er det bare sånn skill/stigma tree sånn som wow har på nettet?

Lenke til kommentar
Jeg har spilt på alle closed beta'ene til nå, men dersom jeg starter launcher'en nå så er det ikke noen nedlasting av patch som starter. Burde ikke den automatisk laste ned oppdateringen til 1.5?

 

Alf

 

Det er mye bedre å bruke torrent som er tilgjengelig fra NCsoft, jeg postet lenke til den hvis du ser litt lenger bak i postene her. 3KB/sekund fra "launcher" programmet er vel ikke helt ønskelig for 3GB? ;)

Endret av Eonic
Lenke til kommentar

Hmm, jeg er litt usikker på om jeg faktisk har 1.5 versjonen xD Grunnen til det er at jeg ikke har lasta ned patchen via torrent men jeg tror jeg har gjort det gjennom NCsoft launcher.

 

Når jeg går inn på NCsoft launcher, høyre klikker på Aion og tar properties så har jeg 2 versjoner:

1. Local version - 1.0.2.14

2. Server version - 1.5.0.1

 

Er dette riktig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...