Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Jeg får bare error når jeg prøver å starte spillet nå. Står: "This program is unavailable in your country"

 

Dette kommer rett etter den kjører opp nprotect greiene. Noen andre som får dette? Har lastet ned EU versjonen av open beta via torrenten på siden dems.

 

 

ja fikk den her og men tipper det orner seg når spillet begynner nerme seg mer : >

men hadde sugd om det må lastes ned på ny timen før det blir åpna

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk key fra fileplanet, samt at jeg preordra det fra cdon.

 

Jeg får også den feilmeldinga pluss en til når jeg starter spillet, men leste på aionsource.com at dette skulle være normalt ellerno siden serverene er nede. Ikke vet jeg.

 

Satser på at det funker når OB åpner, tok sin tid å laste ned klienten.. Treige sider :(

FP capper meg på 500kbs selv om jeg er subscribed, noe som suger.

Lenke til kommentar
Sorry for dobbelpost.

Dårlig gjort av NC å faktisk innstallere en "dirty" root kit sammen med Aion.

 

Gameguard, en rootkit? Jeg ville ikke kalt det for det.

 

"nProtect GameGuard (sometimes called GG) is an anti-cheating software developed by INCA Internet."

 

EDIT: Jeg har forøvrig ikke hatt noen problemer med gameguard.

Endret av Eonic
Lenke til kommentar

Problemet med gameguard er ikke at folk har problemer med det men heller at det er for enkelt å lure det. Siker på at en 3åring kunne greid å lure gameguard og dermed kunne bota og hacka så mye de ville.

 

Fleste spill som bruker GameGuard har hauer på hauer av hackere, botere og RMTs.

Eneste negative med Aion er at de bruker GameGuard men vi får se ossen det går.

Lenke til kommentar
EDIT: Jeg har forøvrig ikke hatt noen problemer med gameguard.

 

Da jeg prøvde Lineage 2 for litt siden fikk jeg melding fra GameGuard at jeg hadde hacking tools. :rolleyes:

Prøvde ALT og fremdeles fikk jeg opp meldingen.

Endte med at jeg måtte erstatte en av gameguard filene så jeg kom meg forbi.

 

Gameguard er ingen problem å komme seg forbi for botere etc. men et helvete for casual spillere.

Lenke til kommentar
Noen som har en formening om hvor mye man må ut med for en laptop som kjører dette spillet greit? Blir muligens utstasjonert via jobben og får ingen mulighet til å ta med stasjonæren, så da kan det være greit å oppgradere laptopen. Helst ikke mye større en 17", 15" om det ikke blir i minste laget.

 

 

Minimum System Specifications:

Microsoft Windows XP SP2

*2.8GHz CPU or equivalent

1GB RAM

NVIDIA 5900 Ultra with 128MB RAM / ATI x700 with 128MB RAM or higher

**15GB Hard Disk space

DVD-ROM drive

Direct X 9.0c (6/2008 update)

Sound Device

Broadband Internet Connection

 

Recommended System Specifications:

Microsoft Windows XP SP2 / Vista

*Dual Core CPU 2.0GHz or equivalent

2GB RAM

NVIDIA 6800 with 256MB RAM / ATI x800 with 256MB or higher

**15GB Hard Disk space

DVD-ROM drive

Direct X 9.0c (6/2008 update)

Sound Device

Broadband Internet Connection

 

 

Krever ikke al verden, så burde ikke bli for dyrt.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar
Open Beta starts 9 a.m. PDT (5 p.m. BST, 6 p.m. CEST) on Sunday, September 6th.

newsletter from Brian Knox Producer, Aion

 

så klokka 1800 på søndag braker det løs! skal spille på Fregion selv.

 

Takker for informasjonen. Hadde faktisk egentlig tenkt å spørre om noen viste når til søndag OBT starta.

 

Hmm, litt kjipt at det er ut mot kvelden xD. Siden jeg tenkte kanskje de ville slippe den sykt tidlig søndag, og da hadde jeg tenkt å kanskje bare døgne hvis det var tidlig nok så er jeg med rett fra kick-off med OBT.

 

Jaja, hmm tror jeg kommer til å spille på serveren: Ariel. Hvis noen andre skal det, si fra så kan vi kanskje game sammen elno :D

Lenke til kommentar
vel, det er ganske tidlig start i USA :p (9am)

 

Joa, greit da xD. Tidlig for dem og litt seint for oss hehe.

 

Er det mulig å spille noe med en preorder key eller gjelder alt for søndag?

 

Nei du får ikke spilt med en preorder key nå pågrunn av at alle serverne er stengt. OBT starter til søndag, så du må vist vente til da.

 

Jeg må si jeg har en følelse på at den første timen når OBT starter så vil det ta lang tid på å koble seg til en server og litt laggy i starten kanskje:P Med tanke på så mange som faktisk skal være med på OBT.

Lenke til kommentar

Må inrømme jeg har leecha en del på dette forumet til nå, men har nå et problem så tenkte jeg kunne lage en konto og spørre dere så fikk jeg kanskje svar ^^

 

Pre orderet Aion rett etter den siste betaen og fikk lastet ned spillet og launcet det fint (dog måtte deaktivere Avast for hver gang jeg skulle spille)

 

Eneste problem er at jeg ikke får VISAen min til å fungere her (bor i danmark med norsk visa) og fikk mail fra dem i dag at jeg måtte bruke visa fra det landet jeg bor/er i dette øyeblikket.

 

Er det en mulighet å registrere kontoen uten å kjøpe game tid etter free days er over siden jeg må bruke pay pal eller noe ligndende får å få det til nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...