Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei - har nå lastet ned open beta clienten via torrent. Jeg kjører Windows 7 og setupen crasher for meg hver eneste gang. Hvis dette er nevnt tidligere i tråden beklager jeg så meget, men jeg har ikke tid til å bla igjennom 59 sider med tekst. Hvis noen kunne hjulpet meg med dette hadde det vært supert!

 

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Hei - har nå lastet ned open beta clienten via torrent. Jeg kjører Windows 7 og setupen crasher for meg hver eneste gang. Hvis dette er nevnt tidligere i tråden beklager jeg så meget, men jeg har ikke tid til å bla igjennom 59 sider med tekst. Hvis noen kunne hjulpet meg med dette hadde det vært supert!

 

På forhånd, takk.

 

sleit litt med det samme egentlig.

det jeg gjorde var å være tolmodig og bare la den gå, selv om det ser ut som installasjonsprogrammet har låst seg.

 

evt vil jeg anbefale deg å sette setup filen i Vista modus. (høyretrykk på fila, vel compatibility og Vista service pack3) bruker egentlig å fikse de fleste Win7 problemene.

Lenke til kommentar

Har prøvd dette, i tillegg kjørt som administrator. Fungerer ikke. Skal la den stå når jeg reiser bort et par timer nå, så får vi se om den har kommet igang når jeg kommer hjem igjen.

 

Edit: haha! Jaggu meg fungerte det ikke med en gang! Herlig. Takk for hjelpen, du sa de magiske ordene ;)

 

Edit2: Bør også nevnes at jeg brukte verken kompatibilitetsmodus eller kjørte som administrator.

Endret av Joananas
Lenke til kommentar

Par spørsmål:

 

Open Beta:

Trenger man en key for denne? Pleier jo ikke trenge dette for en åpen beta, men på fileplanet sier de at de gir ut keys, men da kun til NA.

 

Steam/andre preorder steder:

Jeg kunne godt tenkt meg å preordre Aion, og da gjerne fått en boks i posten. Er det noen steder man kan preordre standard eller CE og få key på email så man er sikker på å få med seg forhåndsstarten?

Noen som har tips til norske/europeiske sider der dette er mulig?

 

Hvis jeg bestiller på steam, vil jeg da få disse dagene?

 

Takker for svar

Endret av nem
Lenke til kommentar
Jeg kunne godt tenkt meg å preordre Aion, og da gjerne fått en boks i posten. Er det noen steder man kan preordre standard eller CE og få key på email så man er sikker på å få med seg forhåndsstarten?

Noen som har tips til norske/europeiske sider der dette er mulig?

 

 

Takker for svar

Sjølv bestillte eg på gamezone.no og fekk mail dagen etter med beta kode. Denne koden gjer det og muleg for meg å spele open beta (starter søndag trur eg).

Lenke til kommentar
Par spørsmål:

 

Open Beta:

Trenger man en key for denne? Pleier jo ikke trenge dette for en åpen beta, men på fileplanet sier de at de gir ut keys, men da kun til NA.

 

Ja trenger key, var vanlig får å slippe in alle under open beta men blir mer og mer vanlig nå at du må ha key for dette og.

 

Steam/andre preorder steder:

Jeg kunne godt tenkt meg å preordre Aion, og da gjerne fått en boks i posten. Er det noen steder man kan preordre standard eller CE og få key på email så man er sikker på å få med seg forhåndsstarten?

Noen som har tips til norske/europeiske sider der dette er mulig?

 

Hvis jeg bestiller på steam, vil jeg da få disse dagene?

 

Takker for svar

 

Tviler sterkt på at du finner noen som enda selger CE slik at du får boksen hjem i posten med alt stashen. "Alle" selger den normale utgave enda men siden CE ble bare produsert i veldig få antall forsvant de fort.

 

Og ja uanset hvor du bestiler det fra får du både beta key og headstart

Lenke til kommentar
Riktig..

 

Da blir det vel en preorder på meg.

Går ut ifra at preorder også gir en OB key da?

 

Sorry hvis jeg pirker, men har lasta ned 9gb fra FP og kunne vært greit å få brukt den til noe fornuftig. :)

 

 

NP.

 

Preorder gir betakey og headstart ja.

Hvis du ikke vil kaste bort 400kr hvis du ikke liker spilelt anbefaler jeg cdon.com sin 50kr deal

Link

Du betaler da bare 50kr, får key og 50kr avslag hvis du eventuelt bestemmer deg for å kjøpe spillet senere.

Så da får du testa det og hvis du ikke likker det taper du bare 50kr og ikke 400

Lenke til kommentar

Jeg får bare error når jeg prøver å starte spillet nå. Står: "This program is unavailable in your country"

 

Dette kommer rett etter den kjører opp nprotect greiene. Noen andre som får dette? Har lastet ned EU versjonen av open beta via torrenten på siden dems.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...