Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

WoW var blizzards første mmo også, var ikke noe problem det, bare at her er bioware eksperter i RPG sjangeren noe som kommer til å gi de en gigantisk fordel.

 

Tull! Eneste SWG og TOR har til felles er at det er star wars, det er samme som at alle andre mmos har til felles at de er fantasy spill med alver og drager.

Og dette er ett mmo, TOR kommer til å få ett helt annet kamp system enn KOTOR og ha mange flerspiller elementer. Spillet er jo forsåvidt historie drevet så vi får mer av den gode historien vi har sett i KOTOR og mass effect, alle klasser har sin egen storyline og en bounty hunter har ikke en av de samme questene som en Jedi.

 

Ehm.. du mener at Blizzard(Faren til Diablo) ikke er eksperter på RPG? ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk betaler for å bli underholdt, og jeg syntes Aion var kult. Samme om det blir sammenlignet med noe annet, kunne virkelig ikke bry meg mindre. Alle disse 12 årige flame trollsa som skal sammenligne hver eneste bidige MMO på markedet per dags dato for WoW kloner gjør ikke noe annet enn å drite seg ut. Det gjør da ikke noe om man holder seg tro til sjangeren. Man behøver heller ikke revolusjon hver gang heller..

 

Var med i CB3, og kan igrunn si meg fornøyd. Aion er forhåndsbestillt og gleder meg som en unge ^^

Lenke til kommentar
Folk betaler for å bli underholdt, og jeg syntes Aion var kult. Samme om det blir sammenlignet med noe annet, kunne virkelig ikke bry meg mindre. Alle disse 12 årige flame trollsa som skal sammenligne hver eneste bidige MMO på markedet per dags dato for WoW kloner gjør ikke noe annet enn å drite seg ut. Det gjør da ikke noe om man holder seg tro til sjangeren. Man behøver heller ikke revolusjon hver gang heller..

 

Var med i CB3, og kan igrunn si meg fornøyd. Aion er forhåndsbestillt og gleder meg som en unge ^^

 

Kunne ikke vært mer enig med deg! Spillet er også forhåndsbestilt :)

Lenke til kommentar
Sier ikke at spillet kommer til å bli dårlig, men jeg har enda ikke sett noe som er noe stor evolusjon.

 

Samme som med Aion...

 

 

Jeg har da vel aldri sagt at Aion er en evolusjon av mmo sjangeren har jeg vel?

 

Folk betaler for å bli underholdt, og jeg syntes Aion var kult. Samme om det blir sammenlignet med noe annet, kunne virkelig ikke bry meg mindre. Alle disse 12 årige flame trollsa som skal sammenligne hver eneste bidige MMO på markedet per dags dato for WoW kloner gjør ikke noe annet enn å drite seg ut. Det gjør da ikke noe om man holder seg tro til sjangeren. Man behøver heller ikke revolusjon hver gang heller..

 

Var med i CB3, og kan igrunn si meg fornøyd. Aion er forhåndsbestillt og gleder meg som en unge ^^

 

 

Kunne ikke sagt det bedre selv :)

 

10 poeng til TerraZero!

Lenke til kommentar

Ny 24" skjerm påvei i posten fra komplett å klar for min fjerde beta runde og ser frem til det=P

 

Ser noen her snakker om at Blizzard ikke har erfaring med RPG men det har de masse av.. noe de ikke har noe serlig peiling på er MMO... (av de 11 millionene som "spiller" WoW er 5-6 millioner kinesere og en kan trygt si det er mye dual boxing både der og her i "vesten" jeg kjenner en drøss folk som sitter med både 2 og 3 kontoer... så vor mange spillere tror du egentlig WoW har?)

 

 

F

A

I

L

Endret av Sköll
Lenke til kommentar
Ny 24" skjerm påvei i posten fra komplett å klar for min fjerde beta runde og ser frem til det=P

 

Ser noen her snakker om at Blizzard ikke har erfaring med RPG men det har de masse av.. noe de ikke har noe serlig peiling på er MMO... (av de 11 millionene som "spiller" WoW er 5-6 millioner kinesere og en kan trygt si det er mye dual boxing både der og her i "vesten" jeg kjenner en drøss folk som sitter med både 2 og 3 kontoer... så vor mange spillere tror du egentlig WoW har?)

 

 

F

A

I

L

Skal ikke ta noe side, men og si at wow ikke er et spill som spilles av mange er like "fail" som og snuble i sine egne bein (det går ann men skal godt gjøres). Har selv 2 kontoer, og kjenner fler som har 2-3.. men wow har nok godt 5-6 millioner unike brukere, og det er langt mer enn vanlige mmo's som kansje har alt fra 100k til 2mil spillere

 

En annen grunn til at wow kansje har blitt så populært er at det er "vestelig". i motsettning til alle de drøssevisa med mmo's fra korea, japan osv osv.. Mediene treffer fler folk jo nærmere det skjer oss (10000 kinesere måtte død for at du kansje skulle brydd deg like mye som om èn person i nabolaget ditt hadde dødd)

Lenke til kommentar

jepp preorder gir tilgang til alt av beta tester og til "headstart" som i EU blir 5 dager istede for 2 som NA får.. + div ingame items.. CDON er tomme for CE og eneste muligheten til å få d nå er vel via NCsoft online shop...

 

 

det jeg mente med fail var egentlig argumentet "11 millioner kan ikke ta feil argumentet"

 

 

men orker ikke no wow diskusjon og jeg skulle ikke ha nevnt noe om d til å begynne med...

 

men folk som klager på grinding vet ikke helt va d hele innebærer... når du har group grinding som en ser mye av i Lineage2 (vertfall når jeg spillte) er at en måter MANGE flere fra serveren en spiller på og en får et mye bedre ingame samfunn.. mot f.eks spill der en lvler så fort en kan til max lvl uten og snakke med noen fordi allt kan enkelt gjøres solo.. og når en da kommer til max lvl så har en somregel en liten gruppe mennesker en snakker med og kjenner fint få folk utenfor clanen sin.. kansje noen liker d sån men da er en på vei vekk fra MMO til et mere singel player spill.. blah.. jeg gjør d ikke enkelt for meg selv....

 

sjekk ut www.aionsource.com www.aionblah.com

 

og om en er intresert så er her et legions forum Ragnarok (Asmodian)

 

 

http://ragnaroklegion.freeforums.org

 

 

Vi er stort sett bare nordmenn (bare 2 som spiller beta men har flere som joiner retail) + en fra litauen

men vi ser etter flere men med kvalitet over kvantitet i tankene.. de fleste er 25+ men vi har et par på rundt 20... vi er vel d en kan kalle metalheads alle sammen men er jo ikke noe krav vi stiller.. clan er vel under casual laidback semicore stil.. erru over 18 og er intresert så finnes d en rekruterings del på forumet vårt..

 

jeg vet jeg skriver jævli så la d vere med d=P

Lenke til kommentar
"Ragnaroklegion"

Lukter rippoff av mitt guild Ragnarok dette her ;-)

 

 

 

vell nå kjenner jeg ikke til dit "guild" så å kalle d rippoff er vel ganske idiotisk.... tviler strekt på du er den første og eneste som bruker navnet Ragnarok... skal du verra orginal og skrike rippoff til andre burde du finne på et anna navn og ikke et navn fra norrøn mytologi......

 

 

 

 

@MrDarkey, vilken server spillte du på? (Lineage2)

Endret av Sköll
Lenke til kommentar
"Ragnaroklegion"

Lukter rippoff av mitt guild Ragnarok dette her ;-)

 

 

 

vell nå kjenner jeg ikke til dit "guild" så å kalle d rippoff er vel ganske idiotisk.... tviler strekt på du er den første og eneste som bruker navnet Ragnarok... skal du verra orginal og skrike rippoff til andre burde du finne på et anna navn og ikke et navn fra norrøn mytologi......

 

 

Nå er ikke jeg personen som startet dette guildet men jeg har vært medlem i over 5 år.

Guildet har eksistert i rundt 10 år og startet med det første "mainstream" mmo`et Anarchy online.

Derfor tror jeg nok "vi" var først ute med guild navnet Ragnarok.

Guildet er Skandinavisk med kun Skandinaviske spillere så Ragnarok er et passende navn :-)

 

Forumet vårt har i overkant av 2200 medlemmer, hvor mange kan deres Ragnarok skilte med? ;-)

Lenke til kommentar

Kan folk snart se å bli voksene?

 

Hvis det skal være slik at det er noen som ripper av noen så ripper dere bege fra norrøn mytologi (Ragnarok («gudenes skjebne»)), så dere må nokk bege slutte å kalle guildet dere det ja hvis det er sånn at det er bare en i hele verden som kan bruke et navn en gang.

 

Dette er et forum som handler om Aion og ikke om guildet deres så STFU plz :)

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar
Er vel ikke lov å bruke bilde signature.

 

Jo det har du helt rett i :)

 

1.2 - Signaturer

 

* Maks tillatt grense på signaturer er fire linjer i forumets standarddesign.

* Signaturen skal kun inneholde tekst (i standard skriftstørrelse) og bb-kode, ikke bilder.

* Brudd på disse reglene kan føre til fjerning av signatur og/eller advarsel

 

 

 

Sköll ><

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...