Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er du klar for spilling til fredag :-)

Syntes ikke Aion er så preget av å være et Asiatisk MMO egentlig.

Mannfolka er noe femi og kamplydene er frytkelig irriterende men ellers er det ikke stre forskjellene fra "vanlige" mmo`s syntes jeg.

Nå blir vel de fleste MMOs der ute laget av Asiater, hvertfall jobber det endel i de fleste selskap vet jeg :-)

 

Gled deg, jeg koser meg voldsomt med spillet!

Lenke til kommentar

Jeg har omtrent bare erfaring fra Funcom(AoC og AO)+ såvidt noe fra GW og etter det jeg har sett så ligna det ikke på AOC eller AO hvertfall, og ut ifra bildene og filmene så så effektene m.m asiatisk ut, men jeg synes faktisk det så stilig ut(Jet Li f.eks er jo legendarisk:P).

Men du mente kanskje gameplayet?

----------------------------------

Jeg så igjenom et annet forum der Ramusama til slutt henviste til denne sida for at den andre var utdatert, så orket ikke begynne fra side 1 her også selv om det kansje ikke er så dumt å gjøre det, men var for ivrig til å se de siste nyhetene og ikke minst fikse problemet jeg hadde med Aion keyen før 4betarunden var her så jeg raste bare igjennom de siste sidene:).

 

Poenget mitt var forsåvidt at jeg syntes at det var bra at han tenkte at det var noen sløvinger som meg og posta den på nytt:)

Lenke til kommentar

Nå har jeg skummet igjenom forumet ganske kjapt, mye nytting og mye tullette inlegg fra folk, og er enig i det at det sikkert er mange likheter med WoW siden begge er MMOs, og tror ikke du slipper unna et MMO som har mye likt WoW og andre MMOs.

For min del gjør det ikke noe siden jeg aldri har spillt WoW og det skal jo være et bra spill:P.

Men synes at folk som kommer med slike komentarer ødelegger mye for andre og at de da heller trykke "mute".

 

Hvor ble Stifi av?:p

 

Er det noen som er med i,har laget eller har planer om å lage en legion i Aion?

For det er vell noe som tas videre ved realease, om jeg er med der dere eventuelt har planer om å gå så vet jeg hvertfal at det er noen trivelige norske spillere på serveren:D..

Lenke til kommentar

Er litt usikker på hvor mange fra mitt gamle guild (Ragnarok) som har tenkt seg til Aion så jeg vurderer å starte et eget.

Vi er endel kompiser som alle er erfarene og dyktige MMO spillere så vi lager nok et i starten hvertfall..

Skal teste ut en Ranger når beta`en starter fredag på serveren med lengst navn, legger ut char navn her når hun er "født" ;-)

Fra før har jeg en Gladiator level 15 (Pagan)

EN scout level 11 (Pagana)

Og mange level 5-6 som nok er glemt...

Lenke til kommentar

Enig med deg Ramusama, jeg tenkte forsåvidt på en plass jeg kunne joine ved realease:).

 

Høres fint ut Alfaafla, jeg var med i et helnorsk guild i AoC, siden vi alle var norske ble det et veldig bra miljø og mye prat i chatten, men må også være slikt at vi får nokk folk til raids og PvP osv.

Vet ikke om det lar seg gjøre i Aion på en stund, AoC fikk jo flere norske spillere pga all støtten fra norsk media.

Men skal sjekke det ut når det nærmer seg release:P

 

Early Access starts ~ 66d 2h 37m :D

 

Ser ut som den nye pcen min også kommer nå: "Ordrestatus: sendt."

Lenke til kommentar

Vet noen om det blir mange servere å velge mellom når spillet slippes? Dersom man må velge 1 server å spille på, vil jeg gjerne velge en med flest mulig norske. Kanksje en del fra dette forumet tar samme server? Eller er det bare 1 EU server? :)

 

Jeg har erfaring fra kinaAION. Har en level 31 sorcerer der....men litt slit å spille der nå...når release er så nærme. Morsommere å grinde på en char som varer :).

Lenke til kommentar
Vet noen om det blir mange servere å velge mellom når spillet slippes? Dersom man må velge 1 server å spille på, vil jeg gjerne velge en med flest mulig norske. Kanksje en del fra dette forumet tar samme server? Eller er det bare 1 EU server? :)

 

Jeg har erfaring fra kinaAION. Har en level 31 sorcerer der....men litt slit å spille der nå...når release er så nærme. Morsommere å grinde på en char som varer :).

 

 

Det er 2 eu servere under betaen så regner med det blir noen fler ved releas så blir nokk mere en 1 ja. Vil tippe et sted mellom 4-8 nå i starten men who knows ><

Lenke til kommentar

Beklager om dette er skrevet om tidligere, men 48 sider med innlegg blei rett og slett litt mye å fordøye i første omgang.

 

Det jeg lurer på er om noen har noen erfaring med beta-keys fra Play.com preorder? På Aions offisielle hjemmesider står ikke play.com listet for å ha beta-keys, så jeg begynner å bli litt bekymret for helga, siden jeg ikke har fått noe mail fra dem.

Lenke til kommentar
Beklager om dette er skrevet om tidligere, men 48 sider med innlegg blei rett og slett litt mye å fordøye i første omgang.

 

Det jeg lurer på er om noen har noen erfaring med beta-keys fra Play.com preorder? På Aions offisielle hjemmesider står ikke play.com listet for å ha beta-keys, så jeg begynner å bli litt bekymret for helga, siden jeg ikke har fått noe mail fra dem.

 

 

Hmmm nei jeg har ikke noe erfaring med dem når det gjelder betakeys. Lista på hjemesiden er vel de som selger betakeys, altså bare betakey(key som bare funker i beta og ikke ved releas). Din key fra play vil både funke for beta og releas. Vent til i morgen og hvis du ikke har fått noe key innen i morgen ettermidag send dem en mail. Betaen starter ikke før på kvelden og play er raske med å svare i vært fall når det gjelder andre ting.

 

GL :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...