Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla, noen som gidder å pose en link lr forklare hvordan man skifter launcher lr?

har gått inn på settings, og satt den til europe, men hjelper ikke. Logger inn, så skjer ingenting til i et par min, så skrur den seg av, ingen errors eller noenting, og så en som hadde samme problem men fiksa d med å skifte launcher, men han sa ikke hvordan:P

Plx be kind people, mad lyst til å teste detta^^ se om d kan ta over for most hated wow:P

en kar må ha et spill i hverdagen vøtt, hvis ikke er ikke livet verdt å leve^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nytter ikke å skifte noe med launchern. Er bare stor pågang på serverne da alle skal inn samtidig. Er bare å ta tiden til hjelp. trafikkorken løser seg nok snart.

Edit:

Å der virker det som ting løser seg. Hvilken server spiller folket på?

Endret av Konamixx
Skrevet

Jeg har kommet inn :) Men vet ikke hvilken server folk har planer og spille på, tror jeg velger Azphel siden den ligger 2. på lista så de fleste velger vel bare den første

Skrevet

Ca hvor mye krever dette spillet i forhold til age of conan?

frykter att jeg må kjøpe ny pc.. for dette spillet ser brutalt bra ut :D

både på grafikk gameplay og alt :)

Skrevet (endret)
Nytter ikke å skifte noe med launchern. Er bare stor pågang på serverne da alle skal inn samtidig. Er bare å ta tiden til hjelp. trafikkorken løser seg nok snart.

Edit:

Å der virker det som ting løser seg. Hvilken server spiller folket på?

Nop, ikke noe løst seg, bare måtte reboote. står Aion (us) i ncsoft launchern min ?

faen nå virker d som jeg har rota d til,

Endret av Spliffy
Skrevet
Ca hvor mye krever dette spillet i forhold til age of conan?

frykter att jeg må kjøpe ny pc.. for dette spillet ser brutalt bra ut :D

både på grafikk gameplay og alt :)

las en preview av det i dag med en som hadde en 2 år gammel pc med gt6800 eller no. Han sa at det fortsatt var bra grafikk og kjørte på moderat fps da han spillte. Så tror ikke det skal vere noe stress å bruke en pc som klarer aoc for å si det sånn

Skrevet

server og rase folk spiller som da? valgte de som er ev00l. Er priest.

char navn:

Mhino

Server: Ariel

Er det forresten lov til å poste bilder og laste opp filmer fra betaen? Eller er det NDA på aion betaen? Tok og filmet åpningspartiet til betaen, men er litt skeptisk på å laste den opp på youtube dersom det er NDA.

Skrevet
NDA er lifted

Det vil si at jeg kan filme og legge ut så mye jeg vil? Jeg forståe meg ikke så godt på NDA's ;< BTW:Noen som spiller på Ariel som asmodian som har lyst å groupe?

Skrevet

Ble litt skuffet over grafikken jeg og. Håper det bare er sonen jeg er i som er litt tam... Men et tips er å bruke bloom effect 2 eller 3 da ser det litt bedre ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...