Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm...likte ikke det helt. Er kanskje litt tildig å begynne å si det, men hadde hele tiden den Korea følelsen jeg alltid får når jeg prøver disse andre gratis MMO'ene. Litt for "glitrende" anime spells, typiske animasjoner man finner i andre asiatiske MMO's. Og den irriterendes effekten ved at fyren din løper et halvt sekund etter du har sluppet knappen.

Meeh....

Lenke til kommentar

Noen bilder, hiver inn filmen om litt også. Den må bli godkjent av youtube -.-

 

Filmen er ikke akkurat i den beste kvaliteteten, men jeg vet ikke helt hvordan jeg får god kvalitet gjennom windows movie maker :< Har også 2 andre filmer der den ene viser litt mer av slåssing og den andre viser en cutscene som du får etter noen oppdrag.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Hva er folks inntrykk av spillet?

Vil personlig si at min ligger rundt midt på treet, ikke no nytt vil jeg si, men det fungerer som ett spill i mmo sjangeren også.

 

og åssen er det med mana regen? som Mage så sliter jeg en del med det. Det tar jo 5 min å få igjen mana. må da finnes en måte å få det igjen raskere på?

Endret av thyraven
Lenke til kommentar
stor koser meg jeg, skal lage char nr 2 etter på, ble lvl 10 på magen min igår (lett og lvle)

 

Men det virker ikke som 10 er max lvl? Så en 13 flyge forbi meg igår :p

 

de som er fra forrige beta kan spille de karakterene de hadde da, de for ikke levlet over lvl 10 men kan spille dem. da forrige cap var lvl 20

Lenke til kommentar

Husk de fleste anmeldere har "klaget" over at det virker kjedelig og likt alt annet frem til level 10 for så å imponere mer og mer!

Er ikke lenge til neste beta med høyere level cap, først da kan man få et skikkelig inntrykk..

 

Foreløpig liker jeg "den lyse" siden klart best da det er for mye pastell farger hos de andre :-(

Lenke til kommentar

Da har jeg levlet en Sorcerer på den mørke siden og en Ranger på den lyse siden. Tar vel omentrent 4 timer å fullføre 1-10.

Vet ikke helt hva jeg synes enda. Er nok for tidlig å dømme spillet etter bare 10 levler, men jeg er sålangt ikke imponert. Det morsomte så langt er helt klart karakter kreasjon systemet. Små lo litt når jeg drev å lekte med sliderne og Sorcen min ser ikke direkte oppegående ut for å si det sånn.

Sorcen var den letteste å levle og den virket sålangt meget OP på lvl 10, med to 20 sec stuns + en knockback. Kunne kite herfra til evigheten. Ble fort litt verre med Rangeren da vanlige angrep gjør 0 skade og det var begrenset med skills i starten, samt at den faktisk virket mer squishy enn sorcen av en eller annen grunn. Grafikken er helt grei (er dog mulig denne manga stilen eller hva man skal kalle det ikke er helt for meg), og jeg kjører nå alt på max og det flyter som en kniv i varmt smør selv om det fort er 30-40 stk i startområdene.

Den første øya man kommer til virker MEGET lineær og høyefjellsider fører deg frem uten mulighet for noen utforskning av et større område. Virket her som den mørke siden var bedre på dette enn den lyse, som var helt forferdelig til tider. Man kunne ikke komme seg rundt en mob uten å få aggro siden gangen var så smal. Omgivelsene var frodige og fargerike på begge sidene, men jeg tror jeg likte den mørke siden best.

Questene er standard drep 10X ditt hent 5x datt som forøvrig er helt greit. Ascention questet var skuffende enkelt, dog med en kul cinematic på slutten (Den lyse cinematicen var forøvrig MYE kulere).

 

Flygingen var kul den, men er neppe noe som tiltrekker meg spesielt til spillet. Har dog kun fått fløyet litt på andre øya og ikke prøvd den i PvP situasjon, så skal vel aldri si aldri. Var litt kjekt å fly vekk fra en mob om man hadde aggroet litt i overkant.

 

Alt i alt midt på treet vil jeg si. Ingen store svakheter, men heller ingenting som imponertne fryktelig. Nå skal det jo sies at man ikke kan si så mye etter 10 levler, men dette er iværtfall mitt førsteinntrykk.

Skuffet at de ikke kjørte høyere enn l10 cap når de hadde 20 for et par uker siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...