Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Halla, noen som gidder å pose en link lr forklare hvordan man skifter launcher lr?

har gått inn på settings, og satt den til europe, men hjelper ikke. Logger inn, så skjer ingenting til i et par min, så skrur den seg av, ingen errors eller noenting, og så en som hadde samme problem men fiksa d med å skifte launcher, men han sa ikke hvordan:P

 

Plx be kind people, mad lyst til å teste detta^^ se om d kan ta over for most hated wow:P

en kar må ha et spill i hverdagen vøtt, hvis ikke er ikke livet verdt å leve^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nytter ikke å skifte noe med launchern. Er bare stor pågang på serverne da alle skal inn samtidig. Er bare å ta tiden til hjelp. trafikkorken løser seg nok snart.

 

Edit:

Å der virker det som ting løser seg. Hvilken server spiller folket på?

 

Nop, ikke noe løst seg, bare måtte reboote. står Aion (us) i ncsoft launchern min ?

 

 

faen nå virker d som jeg har rota d til,

Endret av Spliffy
Lenke til kommentar
Ca hvor mye krever dette spillet i forhold til age of conan?

 

frykter att jeg må kjøpe ny pc.. for dette spillet ser brutalt bra ut :D

både på grafikk gameplay og alt :)

 

las en preview av det i dag med en som hadde en 2 år gammel pc med gt6800 eller no. Han sa at det fortsatt var bra grafikk og kjørte på moderat fps da han spillte. Så tror ikke det skal vere noe stress å bruke en pc som klarer aoc for å si det sånn

Lenke til kommentar

server og rase folk spiller som da? valgte de som er ev00l. Er priest.

 

char navn:

Mhino

 

Server: Ariel

 

Er det forresten lov til å poste bilder og laste opp filmer fra betaen? Eller er det NDA på aion betaen? Tok og filmet åpningspartiet til betaen, men er litt skeptisk på å laste den opp på youtube dersom det er NDA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...