Gå til innhold

Storviltjakt på PC


Anbefalte innlegg

Aldri helt skjønt poenget med jaktspill...

 

Gå rundt å lete i 20 minutter etter dyr for så å skyte 2-3 skudd og så begynne igjen... :rolleyes:

 

Jakt er faktisk spennende. Det høres nok simpelt ut, men det meste av sport og aktiviteter er jo simpelt.

 

Fotball: Målet er å ganske enkelt få ballen i nettet

Jakt: Målet er å skyte et dyr

 

Tror likevel det neppe tar 20 minutter å finne et dyr i Hunter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri helt skjønt poenget med jaktspill...

 

Gå rundt å lete i 20 minutter etter dyr for så å skyte 2-3 skudd og så begynne igjen... :rolleyes:

 

Da blir jo FSX, Train Simulator og Ship Simulator uten poeng å da, bare kjøre i timesvis før du kommer ditt du skal...

 

Du har du sikkert aldri vært med på virkelig jakt eller!? Der kan man traske rundt en hel dag uten å få skutt noe som helst. Tror spillet er basert på det litt realistiske, forventet du deg at jakt spill skal være fullt av action med tanks og atombomber!?

 

Som ErlendA nevnte, fotball kan være like kjedeligt som jakt... De har jo så og si samme greie, utnom at du løper rundt på en fotballbane og sparker rundt en liten ball, jakt spill løper du rundt på en flate med rundt 10x10km og skyter dyr...

Endret av Michael Jensen
Lenke til kommentar
Aldri helt skjønt poenget med jaktspill...

 

Gå rundt å lete i 20 minutter etter dyr for så å skyte 2-3 skudd og så begynne igjen... :rolleyes:

 

Da blir jo FSX, Train Simulator og Ship Simulator uten poeng å da, bare kjøre i timesvis før du kommer ditt du skal...

 

Du har du sikkert aldri vært med på virkelig jakt eller!? Der kan man traske rundt en hel dag uten å få skutt noe som helst. Tror spillet er basert på det litt realistiske, forventet du deg at jakt spill skal være fullt av action med tanks og atombomber!?

 

Som ErlendA nevnte, fotball kan være like kjedeligt som jakt... De har jo så og si samme greie, utnom at du løper rundt på en fotballbane og sparker rundt en liten ball, jakt spill løper du rundt på en flate med rundt 10x10km og skyter dyr...

 

Jeg forventer ikke krig og bomber nei...

 

Jeg synes bare ikke ideen høres så bra ut...

 

EDIT: i fotballspill skjer ting veldig fort hele tiden og du må tenke og reagere kjapt, det må du ihvertfall ikke i Deer Hunter.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Hvor kraftige våpen er det snakk om?

 

Kan man skyte hjort med feks Rakettkaster, flammekaster og minigun?

 

Hvilken andre dyr kan man skyte?

 

Er også greit om det er kjøretøyer så man slipper å traske rundt i evigheter :)

 

 

Haha, tviler på om man går på jakt med flammekaster og RPG :D

Lenke til kommentar
Hvor kraftige våpen er det snakk om?

 

Kan man skyte hjort med feks Rakettkaster, flammekaster og minigun?

 

Hvilken andre dyr kan man skyte?

 

Er også greit om det er kjøretøyer så man slipper å traske rundt i evigheter :)

 

Tror nok det er basert seg på vanlig jakt våpen, som hagle, rifle ovs....

 

Dyr varierer litt på hvor en i verden du befinner deg... Regner med at de har tatt med de mest vanlige dyrene som Rådyr, elg ++

 

Kjøretøy veit jeg ikke... :p

Lenke til kommentar
Har noen forsøkt dette med Windows 7? Går ut fra at det fungerer uproblematisk, men er enkelte programmer som sjekker OS-versjon og nekter å kjøre om det ikke er offisielt støttet - selv om det trolig hadde kjørt uten problemer.

 

Jeg kjører det på Windows 7, funker fint det.

 

Har ikke spilt det så veldig mye enda, men det er ihvertfall det desidert peneste jaktspillet jeg har prøvd til nå - lysår foran deer hunter. Det sikter på realisme, så tror ikke det blir jakt med flammekaster og BFG med det første. Men det har ikke tatt veldig lang tid før jeg har truffet dyr, i tillegg får man god hjelp av gpsen. Kan anbefales :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...