Gå til innhold

Gamer.no: Ser ikke bra ut i Internet Explorer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I den øverste artikkelen akkurat nå er det en liten grå boks som forteller hvilke plattformer det snakkes om...

Den ser mindre pen ut for å si det på en hyggelig måte, og både håper og tror det er en midlertidig løsning.

 

Det at øverste bildet også stikker ut noen piksler til venstre ser også rimelig mongoloid ut, som andre har påpekt.

 

Capture-3.jpg

 

Bruker nyeste Firefox om det har noe å si.

Lenke til kommentar
I den øverste artikkelen akkurat nå er det en liten grå boks som forteller hvilke plattformer det snakkes om...

Den ser mindre pen ut for å si det på en hyggelig måte, og både håper og tror det er en midlertidig løsning.

 

Det at øverste bildet også stikker ut noen piksler til venstre ser også rimelig mongoloid ut, som andre har påpekt.

 

http://i73.photobucket.com/albums/i202/Sai...s/Capture-3.jpg

 

Bruker nyeste Firefox om det har noe å si.

På pappas PC i IE er den boksen hvit, stygt det også da!

 

Også det at boksen stikker ut irriterer jeg meg grønn over...

 

Edit: I tillegg stikker bilde ut av boksen nede :wacko:

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Det er hensikten at det øverste bildet har en venstremarg som stikker utenfor siden, men det er meget mulig at vi kommer til å endre dette i neste designrevisjon.

 

IE6 er ikke en nettleser vi kommer til å ha noe særlig fokus på. Så lenge innholdet er leselig og går an å bruke, får det bare være med de eventuelle skjønnhetsfeilene som følger av IE6 sin elendige PNG-støtte. Alle IE6-brukere bør uansett oppgradere, hvis mulig.

 

Ellers ønsker vi imidlertid å være så kompatible og standardorienterte som mulig, og jobber med sidene i IE7, Opera, Safari, Firefox og Chrome for å sikre at layouten fungerer og skalerer som den skal.

 

Designet som helhet er foreløpig ganske uferdig, men det vil falle på plass de neste ukene.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Vi jobber videre med designet bak kulissene, men siden det ikke ble tid til å implementere det skikkelig har jeg fjernet denne effekten (den "utstikkende" rammen) inntil videre.

 

Har også oppdatert layouten i artiklene litt, selv om dette også vil bli mer "ferdig" om ikke lenge.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Vi la i går også ut en beskjed til de som fortsatt bruker IE6 om at det er på tide å oppgradere, i tråd med kampanjen som går over alle de store norske nettstedene nå (Finn Labs, Current Web sites in Norway warning against Internet Explorer 6, A-pressen Interaktiv)

 

Vi vil ikke gjøre noen spesiell innsats for at sidene skal se korrekt ut i Internet Explorer 6 framover. Vi er uansett i den heldige posisjonen at vi har en veldig lav andel (ca. 4%) med brukere på IE6.

Lenke til kommentar

Jeg tror uansett de få prosentene som faktisk bruker IE6 ikke har mulighet til å endre nettleser selv så denne advarselen er høyst unødvendig. Har lite tro på at administratorer rundt om i landet kommer til å skifte nettleser fordi om en velger å lese gamer.no og sjekke stillingsannonser på finn.no i arbeidstiden.

Lenke til kommentar

Det virker som at det motsatte skjer, at brukerene blir klar over problemet og klager til IT-avdelingene sine. Jeg tror vi kommer til å se en målbar forskjell i bruken av IE6 fram mot sommeren. Stort sett alle de største nettstedene i Norge er med på kampanjen, og det blir fort slik at brukeren ikke kan unngå å få advarselen kastet mot seg uansett hvor han eller hun beveger seg.

 

Vi får se. Men det har iallfall ingen effekt å sitte på rumpestompen og ha tro at det løser seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...