Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På enkelte bygninger kommer det opp en infoboks i høyre "hjørne" av skjermen (du kan trykke "<" på xbox for å få vite mer om bygningen). I det øverste venstre hjørnet av bildet så er det et ikon. Hvis ikonet er et rødt øye er det et skjult tegn på bygningen.

Hvis det er AC logoen så er det et sånt akrobatikk-sted.

Lenke til kommentar

Noen spørsmål angående AC2 ending :p

Jeg ble ferdig med AC2 i dag og hva mente minerva med de tingene hun sa?. Er ikke Rodrigo Borgia the prophet?, eller trodde han at han var prophet?. Å The Truth de tegnene og sånt du finner... er det mytologisk greier?. Jeg vil ha noen gode svar side jeg sitter her og lurer på alle disse tingene og siden jeg er 14 år klarer jeg ikke og skjønne det helt.

Lenke til kommentar

Her er det jeg tror \ vet hvertfall.

Det dukker nok opp noen konkrete svar i oppfølgeren.

 

 

Det er Ezio som er profeten. Minerva visste på forhånd at Desmond skulle komme i kontakt med Ezio, så han var utvalgt som "budbringer" allerede fra starten av.

 

Ang den The Truth videoen vet jeg egentlig ikke. Det er Adam og Eva som rømmer fra et eller annet.. men hva? Har også skjønt det som at de er forfedrene til Assassins, og kan med eplet snakke med "gudene\Minerva". Legg merke til at Ezio har eplet i handa når han snakker med hun.

 

 

 

Lenke til kommentar

Her er det jeg tror \ vet hvertfall.

Det dukker nok opp noen konkrete svar i oppfølgeren.

 

 

Det er Ezio som er profeten. Minerva visste på forhånd at Desmond skulle komme i kontakt med Ezio, så han var utvalgt som "budbringer" allerede fra starten av.

 

Ang den The Truth videoen vet jeg egentlig ikke. Det er Adam og Eva som rømmer fra et eller annet.. men hva? Har også skjønt det som at de er forfedrene til Assassins, og kan med eplet snakke med "gudene\Minerva". Legg merke til at Ezio har eplet i handa når han snakker med hun.

 

 

 

Takk skal du ha :)

Så Ezio var det choosen one?, men resten er opptil Desmond for og redde verden og sånt?

Gleder meg sykt til AC3 jeg :D

Lenke til kommentar

Om Francesco De' Pazzi.

 

Jeg drepte han nettopp. En counter kill med hidden blade. Jeg kylte hidden blade rett inn i ansiktet hans. Dritfett å se på! Han var en drittunge og jeg håpet at jeg skulle få muligheten til å drepe han, så nå er jeg fornøyd.

 

 

Jeg hater de løpene som foregår på tid. :angry:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Om Francesco De' Pazzi.

 

Jeg drepte han nettopp. En counter kill med hidden blade. Jeg kylte hidden blade rett inn i ansiktet hans. Dritfett å se på! Han var en drittunge og jeg håpet at jeg skulle få muligheten til å drepe han, så nå er jeg fornøyd.

 

 

Jeg hater de løpene som foregår på tid. :angry:

 

Er ikke så mange av dem utover utenom i Sidequests.

Lenke til kommentar

Har nå spilt dette, etter min mening, brilliante spillet en stund å har kommet til Venezia. Å gjort en del missions der og nærmer meg vel slutten. Makan for en fantastisk grafikk og design! Dette spillet faller på top3 av alle spill jeg noen gang har prøvd. Mangler vel bare et par Codex pages og Glyphs også :D Spenningen stiger!

Lenke til kommentar

Nå var det slapt på tråden her gitt :p

 

Har sittet i hele natt for å runde AC2 og fått tak i alle glyphs. Gidder ikke skrive noe i spoiler nå men.. FY ****** så spennende. Jeg er solgt! Har hele tiden vært AC fan, men story`n de har kokt sammen tar sannelig kaka (formulert så enkelt som mulig, da det jeg faktisk føler sikkert kunne tatt et par sider).

 

Er VELDIG klar for en oppfølger. Dette er game of the year for min del. Ingen over, ingen ved siden og ingen under.

Nå husker jeg hvordan det er å være supernerd igjen. AC er nå min nye spillreligion.

 

Takk for meg

Lenke til kommentar

Begynner å vurdere dette spillet mer seriøst nå, selv om ukens Zero Punctuation ga det ganske hard medfart.

 

Du må nesten tulle. Jeg synes Zero Punctuation er morsomt, men du kan virkelig ikke basere ditt intrykk av spillet på det Yahtzee sier. Han trekker kun frem de dårlige sidene ved spillet og overbagatalliserer dem.

 

Hehe, du misforstod meg nok en anelse, jeg legger absolutt ikke vekt på hva Yahtzee (eller andre spillanmeldere) sier om spill, selv om jeg fler ganger opplever at jeg er enig med ham.

 

Brøt forøvrig planene om å vente til dette kom i billighylla, det har blitt snakket for mye om hvor bra dette er så jeg kjøpte det i dag! Gleder meg til å sette meg ned med dette i jula.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Akkurat begynt å spille det. Virkelig ett supert spill! Kunne tenkt å hatt de kartene i eneren også...

 

Håper å få bygd opp igjen byen helt. Samler alt jeg kommer over i spillet. Flag gir jeg litt f**n i.

Det er fjær i AC2, ikke flagg, om det var det du mente.

Det er en achievement/trophy du får om du samler alle 100 fjærene. Det er en annen achievement/trophy som henger sammen med fjæroppdraget så det er to ting du ikke får om du ikke samler de alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...