Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, for min del stemmer den beryktede anmeldelsen av dette spillet veldig bra med tanke på at det er ALT for mye skyting. Er bare på kapittel 6 eller 8 eller noe, men synes allerede det er i meste laget altså.

 

Og en annen ting som er fullstendig på trynet er hvordan man må peppre fienden med kuler, gjerne tømme magasiner for at de skal dø, så kan man bare løpe fram til de og trykke firkant istedenfor så dauer de som fluer :huh: Henger ikke på greip.

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig i at det er i overkant med skyting, men jeg kan ikke si meg enig i at folk tåler så altfor mye. 3-4 skudd på normal vanskelighetsgrad i de fleste fiender, 5-6-7 på de litt tyngre fiendene, og selvfølgelig en rimelig salve på de tyngre rustede fiendene. Headshot er også som regel instakill. Alt i alt synes jeg det er rimelig greit i forhold til mange andre spill der ute.

Lenke til kommentar

Ja, det er klart headshot gjør susen, men tenkte mest på ubalansen mellom det å skyte folk fremfor å bare løpe fram og ta et kung-fu spark i mange situasjoner. Det gjør mye mer skade med blind vold fremfor å bli truffet av kuler. Er det som ikke rimer helt i mitt hode.

Endret av Snapcase
Lenke til kommentar

Ja, det er klart headshot gjør susen, men tenkte mest på ubalansen mellom de å skyte folk fremfor å bare løpe fram og ta et kung-fu spark i mange situasjoner. Det gjør mye mer skade med blind vold fremfor å bli truffet av kuler. Er det som ikke rimer helt i mitt hode.

 

Alle spill har logiske brister hvis du skal basere dem på realiteter. Faktum er at det funker mye bedre spillmessig på den måten. Hvis du måtte slått i en evighet for å drepe noen ville du aldri kunne brukt det midt i en kamp. Sånn som det er nå så må du passe litt på, men det går bra hvis det ikke er mange fiender i nærheten.

Lenke til kommentar

Kan noen her sjekke om lyden er fucked på deres bonus behind the scenes videoer og ? Har kjøpt 4, og lyden er fucked på alle.

Jeg har kjøpt alle og lyden er fin på alle.

 

 

Hadde du orket å PM'e eller poste lydinnstillingene dine på PS3'n din ? Mistenker at jeg kanskje har mikset og trikset litt med de en gang i tiden.

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig i at det er i overkant med skyting, men jeg kan ikke si meg enig i at folk tåler så altfor mye. 3-4 skudd på normal vanskelighetsgrad i de fleste fiender, 5-6-7 på de litt tyngre fiendene, og selvfølgelig en rimelig salve på de tyngre rustede fiendene. Headshot er også som regel instakill. Alt i alt synes jeg det er rimelig greit i forhold til mange andre spill der ute.

Vi kan glede oss til Uncharted 3 da :). Håper de fikser små problemer...som : At det er lettere og drepe folk ++ når man tar headshot må de dø med 1 skudd(av og til må jeg skyte 2 skudd...vet ikke om det er bug)håper at de fikser litt på cover system og sånne greier. Men eller er spillet TOP.

 

 

De monstrene som noen kalte det får,det var ikke noe monstre...det var bare at når de spiser de resin,så blir de på en måte som monstre. La oss ta RE zombier ,de ble smittet av T-virus og disse folkene ble smittet av resin som gjore de som forbanna sterke aper :p

 

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig i at det er i overkant med skyting, men jeg kan ikke si meg enig i at folk tåler så altfor mye. 3-4 skudd på normal vanskelighetsgrad i de fleste fiender, 5-6-7 på de litt tyngre fiendene, og selvfølgelig en rimelig salve på de tyngre rustede fiendene. Headshot er også som regel instakill. Alt i alt synes jeg det er rimelig greit i forhold til mange andre spill der ute.

 

 

Sånn sett er victor's golden gun og/eller 1 shot kills en genial kjøpbar singleplayer bonus

 

Lenke til kommentar

 

 

De monstrene som noen kalte det får,det var ikke noe monstre...det var bare at når de spiser de resin,så blir de på en måte som monstre. La oss ta RE zombier ,de ble smittet av T-virus og disse folkene ble smittet av resin som gjore de som forbanna sterke aper :p

 

 

 

Altså monstre

 

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...