Gå til innhold

Få avataren din vurdert!

Comprade

Anbefalte innlegg

Skrevet

AltF4:

Har egentlig vokst så mye på meg at jeg ikke kan si så mye negativt. Eller så mye i det hele tatt.

Fargene er kule, holdet virker ikke heelt sentrert, den gamle tegnegrafikken synes i avataren (noe som er kult).

8/10

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gormers:

Ser at du liker Psychonauts, noe som er en bra ting. Kanskje ikke den vakreste illustrasjonen jeg har sett, men pga. spillsmaken skal du få 6/10.

Skrevet

svinepels:

Machinarium har en sjarmerende stil, men avataren din (uten ramme og det hele) synes jeg blir et litt for opplagt utsnitt av et bilde fra spillet. Allikevel en grei avatar, men du kunne fått et mye kulere bilde av samme fyr om det hadde vært litt annerledes.

5/10.

• 2 uker senere...
Skrevet

Che Guevara-ikoner, det være seg på t-skjorter, plakater eller som avatarer er om trent like opprørsk som å stå på utsiden av røykeskure å røyke på videregående.

Avataren er fargesterk og skiller seg dermed ut, noe som jo er positivt. Den har også en litt annerledes form, noe som jo også er bra i dette tilfellet da det kler bildet godt, selv om selve bildet av Che med fordel kunne ha blitt mer sentrert.

7/10.

• 3 uker senere...
Skrevet

Morsom avatar Mammakamel v2.0 har. Hvem kjenner ikke gode gamle Abe, gøy å se at det er flere som har spilt spillene (forhåpentligvis). Både liker og ikke liker at han har Xbox x'en i panna. Ellers vil jeg kanskje si at den ikke er så unik.

Litt streng karakter, men 6/10.

Skrevet (endret)

Likte fargene, hvor enkel den var og at den ikke hadde noen veldig synlig bakgrunn.

Edit: Måtte endre litt når jeg så litt bedre etter : ]

7/10

Endret av Naiits
  • 1 måned senere...
Skrevet

Den kunne trengt litt mer spesifisering, særlig er fargene litt svake noe som gjør at avataren mangler litt "karakter". Men den er jo herlig teit og det er jo ikke noe annet enn positivt!

8/10

Skrevet

Uansett hvor mye en misliker avataren til AltF4, så forblir den en klassiker.

Herlig er den, selv om jeg ikke helt liker fargesammensetningen.

9/10

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Crax: Ganske kult motiv, og lett å få øye på. Litt synd at den er .gif da .gif begrenser fargene til kun 256 forskjellige, og det vises.

7/10

Endret av Vaine
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...